*ale* Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Skal ikke drikke det nå saltså!! hehe.. Men lurer på å kjøpe wiskey... whiskey... whatever.. på taxfree, og i den anledning spør jeg: Er det forskjell på hvilken type man bruker oppi eller kan jeg bare ta en billig en? Skal bare ha en liten halvflaske for å ha til julekos:)
Sara Rompompei Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Det bør jo være irsk whiskey da hihi. Ellers blir det jo ikke irish....
Alba44 Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Kan godt bruke en billigere type, ja. Sukker, kaffe og krem tar jo mye smak.
It's all about me Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Den som oftest brukes er vel Jameson, men det burde fungere med andre også.
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Aaaaaah! Jeg har jobbet på en Irsk pub, og det SKAL være Jameson i Irish coffee! hehe Jeg liker den best med halv mengde whiskey jeg da... Men det er fordi jeg er en pyse ifølge dem jeg jobbet med! hehe...
*ale* Skrevet 6. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2007 Jameson er notert:) Det er ikke en sånn kjempedyr en da???
Sylteflesk Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Jameson er ikke spesielt dyr nei. Tullamore Dew kan også fint brukes.
It's all about me Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 All alkohol er vel dyrt i Norge, he he. Men synes ikke dette var avskrekkende: http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_PerformSearch-Prod;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000IsLz0ZFm?query=Jameson
*ale* Skrevet 6. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2007 Ok:) Takk:) Og sikkert mye billigere på taxfree`en i Tallin da:) Reiser om en uke.. Weeeeeee!!! Gleder meg vilt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå