Gjest Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Noen gode råd for å ikke fortelle kollegaer om graviditet?. Jeg er snart 8 uker på vei, men vil helst holde de skjult enda, men sliter litt. Skal på helgetur med jobben, og vet at det blir en del drikking. Hva gjør jeg? iker ikke øl, så jeg kan ikke drikke alkoholfritt øl. Sliter veldig med gode unskyldninger. Skal bo på hotel, så det blir både drikking på hotellet og ute på restauranter. Håper på gode tilbakemeldinger.
Muppa 3+1 Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Si du går på penselin/antibiotika for noe.. urinverisinfeksjon, en eller annen betennelse el. lignende
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Hvis du bare antyder at du må bruke antibiotika pga noen problemer, og ser litt flau ut når du sier det, så spør de sikkert ikke mer, men bare antar at du har noen sykdommer de ikke vil høre så mye om Ellers så kan du jo si at du har kjent symptomer på migrene, og derfor ikke tør å drikke alkohol fordi du ikke ønsker å ødelegge kvelden helt, men heller være med edru. Den hender det jeg må bruke, for kjenner jeg antydning til migrene er jeg sikker på å bli liggende et par dager hvis jeg begynner å drikke alkohol.
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Si at du bruker medisiner akkurat nå. Ellers kan du si at du går på (ihvertfall følger) Grete Roede fordi du skal inn i en kjole.
Babyluren Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Hei. Jeg tror det beste er å ikke si noe. Unngå å bli med på runder og slikt om dere kjøper det i baren. Gå til baren selv og bestill deg alkoholfri vin. Det er også vanvittig mange gode alkoholfrie drinker å få kjøpt. Oppfører du deg som normalt så legger de ikke merke til at noe er unormalt. Ikke drikk brus, det blir det bare spørsmål av om du vanligvis ikke drikker det når du er ute. Ha antibiotika/migreneunnskyldningen klar just in case, men prøv å unngå den om du kan. Lykke til. Been there done that : D
mlkt Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 hei min erfaring er at er det noen som sier de ikke kan drikke pga antibiotika er det garantert at man får spørsmål om man er gravid. kjøp heller alkoholfri vin event annet alkoholfritt. dette har funket godt for meg. lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå