Gå til innhold

Kan ibux tas når man ammer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har mistet pakningsvedlegget...og har sånn innmari menssmerter....!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men i pakningsvedlegget står det at du skal ta kontakt med lege hvis du ammer.

Jeg har selv brukt det i 4-5 dager mot tannpine, og kombinerer det med aracet mot sterk hodepine. Jeg mener ikke at det er noe en skal tylle uhemmet i seg, men har en sterke smerter så kan det fint brukes. Mener å huske at jeg fikk det mot etterrier på barsel.

Skrevet

Jeg vil anbefale naproxen! Den er kjempebra! Jeg brukte alltid naproxen før jeg ble gravid (slet masse med menssmerter).

Etter fødselen fikk jeg paracet og naproxen mot smerter mens jeg enda var på sykehuset, så jeg stoler på at det er trygt i forhold til ammingen :)

Skrevet

Naproxen er genial mot menssmerter, virker myye bedre enn både Ibux og paracet. Fikk naproxen og paracet på barsel mot etter-riene, såden kan du nok trygt ta. Ibux kan du også ta mener jeg-slå opp på felleskatalogen.no så finner du ut det.

Skrevet

Les pakningsvedleggene du! Tryggere enn å spørre her inne!

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg fikk beskjed på legevakten at jeg IKKE skulle ta ibux når jeg ammet. Snakket med dem pga store ryggsmerter. De er nemlig gode mot den type smerter, men jeg fikk ikke lov å ta....

Også VELDIG enig med hun som sier at man ikke må stole på alt som blir sakt her inne

Du kan forøvrig lese på http://www.felleskatalogen.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...