Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Rett før eggløsning? Mens man har eggløsning? Rett etter eggløsning? Takk for svar
Babyønske �� Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Det kan nok variere litt fra person til person. Men tror det vanligste er fra noen dager før eggløsning og til eggløsning. Det blir vel sagt at eggløsning er på siste dagen med eggløsningsslim. Jeg får det fra ca 4 dager før eggløsning, og har det til dagen etter, men da er det bare ubetydelig mengde. Du kan lese mer på www.pernille.info
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2007 Tusen takk for svar Var inne på pernille.info, men fant ikke så mye om akkurat eggløsningslim, men kansje jeg som er helt blind
Babyønske �� Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Står vel litt under sekret. Litt ned på siden, under den "tabellen" som står der
nono23 Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 ja kan grunnen være at æ ikkje har hatt egg som e blitt sloppet denna mnd sia æ så å si ikkje har hatt slim denna el p
Babyønske �� Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Det har jeg rett og slett ingen anelse om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå