Gå til innhold

I dag måtte jeg dra på smilebåndet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt på venterommet hos legen da en jente kom gående inn. Jeg ser fort at det var min motpart den dagen jeg traff mannen min. Hun var stup forelsket i han og hun SKULLE ha han. Men det endte opp med meg og han i stede. Hun gjorde en del saker for å få delt på oss, uten hell.

Hun tittet på meg opp til flere ganger akkurat osm hun kjente meg igjen. Men da legen kom og ropte opp navnet mitt med mannens etternavn ble ansiktsutrykket hennes merkelig. Og hun stirret ondt på meg liksom, jeg kunne føle blikket i nakken når jeg gikk.

Når jeg kom ut igjen stod hun utenfor å venntet. Hun lurte på hvordan jeg og mannen hadde holdt sammen så lenge, jeg traff han når jeg var 14 år.

Til slutt kom en komenter om at vi kom til å skille oss i nermeste fremtid nå som vi hadde flyttet tilbake til her vi bor nå og så smilte hun litt lurt.

Måtte liksom godte meg litt at jeg klarte å få han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, den likte jeg... Hun tror og håper vel (stakkar) at hun skal få slått kloa i mannen din!!! Kan jo bli spennende å se hva hun vil finne på fremover da... =))

Skrevet

Måtte inn å kikke på profilen din hvor gammel du var, ser at det må være ca 13 år siden du traff mannen din? Hun må ha hatt et kjipt liv stakkars damen hvis hun etter 13 år fremdeles ikke er kommet over det...Får håpe kommentaren hennes var ment som en dårlig spøk og ikke et patetisk forsøk på å gjennoppta kampen.

Selv om jeg egentlig synes det er litt barnslig så skjønner jeg at du godtet deg litt, hadde nok jeg og gjort =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...