Gå til innhold

11 dager over IKM!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg 11 dager over IKM!!!

I går hadde jeg sterke menssmerter, men ingen TR kommer!

Få forhåpentligvis billigtestene i posten i dag.(bestillte de i går!)

Er så spent, men tør ikke teste!!!

Men, hvis jeg ikke er gravid nå, ,å jeg vel en tur til legen???

Da må det jo være noe galt siden jeg ikke får TR!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) skjønner hvordan du har det! Jeg er 7 dager over ikm....har tenkt å vente noen dager før jeg tester på ny, men får jeg negativ og ingen mens går jeg til legen...

Har du noen tegn da?? Jeg har stink eller stkkinger i siden og små mage knip, men ikke noe menssmerter. Har hodepine konstant og føler meg litt oppblåst. Er ikke det positivt med deg, tror jeg du også burde dra til legen. Trenger ikke vere noe gale. Mange er sene med å produsere hcg, så det er en mulighet at du er gravid enda...

Skrevet

Jeg er litt i samme båt som deg.... Er 5 dager over IKM og tester bare negativt... Holder på å bli gal her.... Har testet 2 tester som var svaaaaaaaakt positive og resten etter de har vært negative... Testet senest i dag, og nå har jeg tenkt til å vente til helgen hvis ikke tanta skulle dukke opp (altfor sent...)

Skrevet

Har tenkt å vente noen dager med å teste jeg også, om jeg klarer det. Men blir litt urolig av å vite at det ligger en test i skapet :o) hehe

Prøver å tenke at jeg sikkert ikke er gravid, men tingen er at je egentlig tror det....Blir litt paranoid..

Skrevet

er 12 dager over ikm jeg da. tok en test idag var som forventet neg den da.

men jeg vet at jeg er sen med å produsere hcg,

sist var jeg 14 dager over før den ble pos.

så får bare smøre oss med tolmodighet.

lykke til med testene.

Skrevet

Godt å vite at noen har fått positiv etterhvert:o) Får håpe du får positivt igjen nå da :o)

takktakk, og lykke til selv

Skrevet

Så du venter enda ser jeg. Rart at TR ikke kommer da. Håper du får testene i posten idag, sånn at du kan ta en test eller to. Men det kan jo være kluss i syklusen din bare. Jeg gikk som du vet 7 dager over ikm, som ellers har en ganske så stabil syklus. Men håper da at du er gravid selvfølgelig :D spennende. Du må oppdatere oss hvis det skjer noe :)

Skrevet

Det er bra å høre at ting kan ta litt tid for flere her inne. Man kan jo bli litt stressa av de som jubler over positivt utslag på test fire dager før forventet mens osv. Det kan bli lange dager dette skjønner jeg, skulle hatt en hobby som krevde litt tenking for å få tanker over på noe annet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...