Gjest Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Ble frastjålet lommebok på Oslo City i går. Er så sinna! Ikke så mye verdier som ble borte, men mye av personlig verdi. Skulle ønske de bare tok pengene, og puttet lommeboken i en postkasse eller noe, slik at den kom til rette. Mye arbeid å skaffe alt tilbake, og bilder får man jo ikke skaffet tilbake. Det ekleste er at lommeboken lå i vognbagen. Noen var oppi vogna mi! Vet at jeg hadde hånden på styret hele tiden, men snudde meg bort et øyeblikk. Slemme, slemme tyven som fikler oppi vogna mi!! Nissen ser deg!
It's all about me Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Har opplevd det samme rett uten for Oslo City. Da hadde jeg akkurat vært og tatt ut alle pengene jeg hadde for å ha bedre oversikt. Det var surt det. Fikk igjen en del av innholdet i posten noen uker senere, men lommeboka og pengene var borte. Det er håp for det med kun affesksjonsverdi, så anmeld det.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 HVorfor i alle dager har du personlige ting i lommeboka di da? DEt er vel veldig naivt å tro at enn ikke kan bli frastjålet noe i Oslo enda enn tror ting ligger trygt. NÅr sånt skjer på Lillehammer må enn da også regne med at det skjer i Oslo. PÅ Lillehammer nå er det en liga ute som stjeler fra eldre mennesker og tømmer kontoene deres. DEt har stått mye om det i avisa her. Selvsagt er det ekkelt at noen stjeler fra deg, men du burde da ikke hatt den oppi vogna.
Mom2Two Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Det der med lommeboken i vognbagen er faktisk noe lommetyver er spesielt oppmerksomme på. Det har det stått om i avisen mange ganger, så det er i hvert fall et sted man ikke bør oppbevare den.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Ja, ja, ja, jeg vet det! Poenget mitt er bare at jeg syns stjeling er kipt. Takk for pekefingre! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå