Forskeren Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Minsten er 5 mnd. Skal han være naken?? Ha på dongeri snekkerbukse? Annet antrekk? Søstera var 10 mnd da vi fotograferte, på bildet har hun på sånn dongeri snekkerkjole, derfor lurer jeg på om jeg skal ha liknende bukse på småen (slik at bildene kan henge side om side i stua og "matche":)) Men blir litt i tvil, han er jo mindre, kanskje best med nakenfoto? Hva har dere gjort/skal gjøre?
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Vi var på babyfotografering når jenta vår var 6 mnd. Hun hadde på seg snekkerkjole i dongeri - ikke noe under, ikke noe på bena. Det ble kjempefine bilder.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Ville tatt på snekkerbukse så han blir lik med søsteren.. Nakenfoto har visst blitt litt "tabu". Mange som reagerer på det for tiden siden man ikke vet hva de som ser bildene tenker inni hodene sine og det har vært mye fokus på dette i media. Og, som du sier blir jo bildene veldig stilige ved siden av hverandre om de har på liknende klær. :-)
Forskeren Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 Ja, sånn hadde søstera også, bare kjolen, men hun var sittende på bildene da hun var 10 mnd. Hvordan "posisjoner" ble jenta di fotografert i? Liggende på rygg/mage el. sitter hun allerede? Redd det blir "krøll" på buksa....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå