Gå til innhold

Antrekk babyfoto??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten er 5 mnd. Skal han være naken?? Ha på dongeri snekkerbukse? Annet antrekk?

 

Søstera var 10 mnd da vi fotograferte, på bildet har hun på sånn dongeri snekkerkjole, derfor lurer jeg på om jeg skal ha liknende bukse på småen (slik at bildene kan henge side om side i stua og "matche":))

 

Men blir litt i tvil, han er jo mindre, kanskje best med nakenfoto? Hva har dere gjort/skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på babyfotografering når jenta vår var 6 mnd. Hun hadde på seg snekkerkjole i dongeri - ikke noe under, ikke noe på bena. Det ble kjempefine bilder.

Skrevet

Ville tatt på snekkerbukse så han blir lik med søsteren..

 

Nakenfoto har visst blitt litt "tabu". Mange som reagerer på det for tiden siden man ikke vet hva de som ser bildene tenker inni hodene sine og det har vært mye fokus på dette i media.

 

 

 

Og, som du sier blir jo bildene veldig stilige ved siden av hverandre om de har på liknende klær. :-)

 

 

Skrevet

Ja, sånn hadde søstera også, bare kjolen, men hun var sittende på bildene da hun var 10 mnd.

 

Hvordan "posisjoner" ble jenta di fotografert i? Liggende på rygg/mage el. sitter hun allerede? Redd det blir "krøll" på buksa....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...