Pirjo Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Etter diverse kombinasjonspiller har jeg nå brukt Cerazette i 4-5 mndr. Den er super - er blitt helt blødningsfri, nemlig... Problemet er bare at all sexlysten også er blitt borte. Føler meg totalt likegyldig til det, faktisk. Og slik vil jeg ikke ha det! Så nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Er 33 år, så å gå tilbake til vanlige p-piller har jeg ikke lyst til. Men hva med spiral? Tør jeg det? Er det veldig vondt å få satt inn? Jeg er ganske pysete av meg og synes GU er ubehagelig nok... På en måte hadde det vært deilig å slippe å tilføre kroppen hormoner, men er redd for store mensblødninger med kobberspiral. Og kan hende jeg får like lite lyst på sex med hormonspiral siden det er gestagen i den slik som i Cerazette..? Nei, dette ble rotete. Er egentlig ute etter å høre erfaringer på godt og vondt med spiral, jeg. Så hvis noen kunne være så snille...
megogminienmin Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Spiral er ikke vondt å få satt inn. Jeg vet ikke om du får like lite sexlyst med hormonspiral, men det har ikke jeg fått;) Spørr legen din om hva h*n tror., Jeg har heller ingen blødninger med hormonspiralen. Vet ikke om det var så mye hjelp, men nå fikk du et svar;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå