Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Dette var noe av det mest rørende jeg har sett. Vil anbefale alle og ta en titt... Fikk masse tårer i øynene av dette..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Var det sånn at barnevakta shaky babyen litt for hardt?? I så fall ligger hu som skrev innlegegt her tidligere om risting av baby tynt an...
*Rutletutt* Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Uff, stakkars lille gutt og stakkars foreldre:o(
Gjest Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Sitter her og griner jeg.... Uff... Jeg vet åssen det er å ha babyen sin på sykehuset.. Det er det jævligste i hele verden.. Nå var ikke gutten min inne for sbs da...
opelvectra Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 ja, dette var barnevakten sin skyld... det er så skummelt at det er så få som egentlig vet om hvor alvorlig det kan bli..
Mamsen og lillegutt Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Noen som vet kossen det er gått med de?? såg at var i sommer det var tatt bilder...
Mamsen og lillegutt Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Dette var visst en oppdatering. fant den nå,har ikke sett ennå.... Helt grusomt at noen kan gjøre noe sånt mot en uskyldig liten baby!!!!
Gjest Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Uff, så fælt.. Han ble ristet den samme dagen som min lille pjokk ble født.. Var inne på en bloggside mammaen hans skriver på nå, og han har det visst mye bedre, går fremover. Syn og hørsel virker som blir bedre, men han har motorikk som en nyfødt etter all liggingen oga sykehuset. huff, har ikke ord, får vondt langt inn i hjerterota av sånne søte uskyldige små som får livet sitt ødelagt...
1+1=2+1+x Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Men det er vel juling og ikke risting?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 Hva har skjedd med den lille gutten:)?? Fikk ikke opp videosnutten her - høres ut som noe voldsomme trister greier
Krokka og prinsessa Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 Herregud, stakkars lille gutt! Og stakkars foreldre! sitter her og gråter... Fatter ikke at noen kan riste en baby!! Eller gjøre dem vondt i det hele tatt! Forstår det bare ikke.......
tina_mor Skrevet 6. november 2007 #13 Skrevet 6. november 2007 fy fa...... jeg blir helt kvalm og så uvel her jeg sitter. Stakkars stakkars familie og lille baby Kaleb. Hun fordømmede barnevakten, hun går fri?? Hva slags rettsystem er det der ute da? Og dette var en de kjente, en de stolte på. Fy søren så urettferdig det er. Men som de skrev - uansett hvor sinte man er - man rister aldri en unge......puh.....tårene renner når jeg nå ser oppi vogna til min lille snuppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå