Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Jeg vet det , jeg kjenner det , jeg ser det , jeg merker det..... Men jeg kan ikke fatte og begripe at det ligger en baby inni meg! Det hele er så absurd. Vi har snakket om å få barn i over et år før det skjedde , virkelig koset oss med tanken. Så når det skjer så er det som å få seg et skikkelig slag over kjeften. Nå skjer det liksom... Men allikevel , barneklær er handlet , etc... Men at jeg har et voksende spill levende lite menneske i meg , er så utrolig merkelig. Jeg skjønner det ikke! Men jeg vet det , jeg kjenner det , jeg ser det , jeg merker det.... Flere som har det slik?
kløver Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Hehe...skjønner hva du mener. Var akkurat sånn de to forrige svangerskapene (som var ganske tette). Men nå som det er tredje gangen er det faktisk ikke så vanskelig å skjønne det føler jeg. Føler at jeg klarer å se veldig mye klarere for meg denne gangen at det virkelig er en person der inne. :-) Sikkert fordi jeg ser at de andre barna er to små personligheter. Jeg ser klart for meg den lille gutten min ligge der inne. Hver gang jeg kjenner et spark føler og ser jeg for meg hvor hodet, beina, ryggen og armene ligger. :-)
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Hehe.. Ja, er en utrolig rar følelse!! Prøvde i over to år og har tatt x antall graviditetstester og blitt skuffa gang på gang... Nå er jeg ENDELIG gravid og 7 mnd på vei.. Man ser, kjenner det og alt.. Men kan ikke tro at det vokser en liten baby inni meg!?! Må være den herligste følelsen jeg noen gang har hatt!! Var på 3d ul på fredag og så den lille vakre jenta vår, var så god med bollekinn og alt! RAR FØLELSE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå