Gå til innhold

ormen lange, krøp som en slange - HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som kan resten av denne regla?

Tror det er noe med over/under et gjerde, tok seg en pære, delte den i to. Og så kan jeg ikke mer.

Det blir krise i heimen hvis jeg ikke kan denne snart. Datteren vår har akkurat lært den i barnehagen og vil at jeg skal si den. Det er bare det at hun ikke skjønner at jeg ikke kan den. Hun blir jo lei seg også når jeg ikke kan den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ormen lange krøp som en slange under et gjerde tok seg ei pæra delte den i 3

1 2 3

slik sier de den i våres barnehage, men hos min søster sier de det på en annen måte i slutten.

jeg spurte barnehagen om jeg kunne få en kopi av de reglene de brukte i starten, slik at jeg kunne være med å si de når vi var hjemma...

lykke til

Skrevet

Ormen lange krøp som en slange

Under et gjerde,tok seg en pære

Delte den i to og kasta`n i do:o)

Skrevet

takk for svar:-)

Ja jeg har også tenkt å be om å få en kopi av de sanger og regler de har i barnehagen. Ikke alltid lett å tolke det de små prøver å synge eller si heller alltid.

Skrevet

ormen lange, krøp som en slange, under et gjerde, tok seg en pære, delte den i 2, værsågod :-)

Slik har mine unger lært den i barnehagen!!

De gjør bevegelser med hendene, der ormen kryper bortover og under gjerdet, og opp for å hente en pære. Deler i 2 ved å "skjære" i ene hånda med den andre, tar så hendene sammen og sier værsågod når de "bretter" hendene fra hverandre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...