prøvekluten+3små Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 her er den nesten ikke-eksisterende:O( vesla griner og griner og jeg blir gal i hode snart..ikke vil ho sove i egen seng heller..neida..ligge me maaammmma ja..uff...og sover ho så varer det ikke lengre enn max to og en halv time.. åssen har dere andre det med en mnd gammel baby? er det håp om bedring snart tro? vært bortskjemt med to som har sovet natta over fra seks ukers alder jeg,og hakket mer enn tre timer ved den alderen snuppa er på nå,så null erfaring med nattevåk kan man si
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Hvordan er det på dagen da? Er hun mett? Har du noknæringsrik melk? Mageproblemer? Jeg/vi sleit med vesla vår i starten, hun hadde mageproblemer, og på sykehuset roet hun seg bare på magen på varmeflaske.... lite heldig på nattersid. Så vi holdt litt på frem og tilbake i starten, bærte henne og trøstet rett og slett. Men rundt 3 uken bedret det seg vel, var vel stort sett oppe 1-2 x. 4 uken gikk jeg delvis over til mme. Da var hun bare oppe 1x, og da jeg gikk fullt over til mme, sov hun hele natten. Men er det magen hun sliter med, tar jo d tid før alt stabiliseres, så går det nok over etterhvert! Er jo stort sett enten magen eller sult barna skriker for!
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Hei prøvekluten! Æ huske dæ fra bim, mitt nick var da emsen+erik_KS15.10....vi hadde termin på samme dag=) Min lille gutt hadde samme spiserytme på natta som på dagen...litt ofte...altså nesten hver 2. time. Av og til klarte han å holde seg til hver 3. time. Men for 2-3 dager siden begynte det å snu, og igår sov han faktisk fra 01.00 til 06.30!! Lykkelig mamma da! Æ håpe det holder seg utover, men prøve å forberede mæ på det verste, hehe....så æ ikkje blir skuffa. Er heller ikkje vant til nattevåk, da mi første jenta bare sov og sov....natta gjennom fra ca 2 mnd. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå