ragna Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 -gult snørr (da mener jeg GULT) -gummi-kinn -ømt tannkjøtt -tenner generelt -følelsen av at noen prøver å komme ut av fleisen kort sagt; bihulebetennelse generelt
Süsse Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 -alt jeg må gjöre mens gutten er på barnehagen og mannen på jobb *knis*
KariMari Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 rennende nese såre øyne vond hals jobben (akkurat idag iallefall..)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 hmmm komer ikke på noe akkurat nå. livet er herlig i grunnen.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 - *privat* - *privat* - *privat* - tidsklemma - at jeg bruker ordet "tidsklemma"
Willemo Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 div. forhold vedrørende jobben div. forhold vedrørende sjefen div. forhold vedørende helsevesenet
Gjest Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Willemo, kan jeg legge mitt hovedpunkt innunder ditt tredje? Sånn at "div forhold vedrørende helsevesenet" har som underpunkt "bredden på parkeringsplassene på Rikshospitalet, hvor man må velge om man skal parkere eller komme ut av bilen"?
Willemo Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Litt sånn parkeringshus i Spania inspirert altså? Der man må krype ut bakluka etter at man har parkert. Litt vrient med sommerskjørt altså, bare til opplysning. Forøvring fyller jeg inn et ekstra underpunkt som er "bortimot fravær av parkeringsplasser ved sykehuset, og strengt forbudt å parkere i to mils omkrets."
Gjest Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Jepp, akkurat sånn. Og i supertighte jeans og litt omfangsrik jakke er det heller ikke så lett å vri seg 3x78 grader inn gjennom de 20cm som er alt man kan åpne passasjerdøra for å få løsna bilsetebeltet til ungen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå