Gå til innhold

definitivt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ikke gravid nå nei. :) Har endelig fått tr, så nå vet jeg ting fungerer! :)

Og det ser ut til at jeg har min gamle syklus(fra jeg var 16...!) Før jeg visste hva en syklus var talte jeg alltid nøyaktig 28 dager fra dagen etter siste mens-dag til dagen før første i neste.... hver gang, o g det har jeg jammen nå og! jøss... altså, syklusen er 33 dager på "proffis" måten :)

Dette var bare et lite forbauset apropos over den fantastiske kroppens merkelige luner........... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er som husker sånt da! (Selv om det sikkert ikke er en selvfølge at kroppen "begynner der den slapp sist"...)

Begynte på pillen da jeg var 14, og er nå 20. Sluttet for 3 uker siden, og har ikke PEILING på om/når verken TR eller EL kommer.

Frustrerende!

Så her sitter jeg og føler meg gravid helt opptil ørene, uten å egentlig vite verken foran eller bak på kroppen min... :-(

Skrevet

Hehe kjenner følelsen. Begynte på p-sprøyta da eg var 17 (er 25), og siden har det gått slag i slag med piller, sprøyter, ventetider på mensen, graviditet og så piller, ringer og piller igjen......... Så et under er det at ting er som de skal :) Men det går nok ikke lenge før kroppen din kommer i gjenge, sikkert. For så å bli gravid da, håper jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...