Gå til innhold

Der ble jeg ofiisiselt GAL ! ! ! !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg for å si det rett ut,MØKK lei.

Småen går meg på nervene i dag.

Holder på å få tenner,pluss at han akkurat klarer å reise seg selv og gå rundt bordet.

Kun to ting det går i. Enten er han i 150, river ned allt på sin vei, eller så sitter han på gulvet å griner så naboen må tro vi prøver å ta livet av ham.

Sån har han vært i noen dager nå. Sitter alene med ham det meste av dagene og kveldene, siden sambo er midt i juleeksamen, og sitter på lesesalen, for i det hele å få lese.

På toppen av dette er det litt "krise" i nær familie, relatert til sykdom.

Vet ikke hvordan jeg skal takle denne uken.

(ble mye syt dette, måtte bare få det ut)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en runde og rydd unna det du er redd for og det som kan knuses. Da har det ikke så mye å si om han river ned ting.

Etter en stund blir det ikke så gøy heller, når du ikke springer etter og sier nei ;-)

Gi han en kavring eller noe annet hardt å bite i (biteringer bruker ikke å være interessante) for å lindre kløen i munnen.

Ta han med ut på tur. Han blir også lei av å være inne for lenge om gangen. Kanskje det finnes en lekeplass med flere barn?

Maset med å lære han at ting skal stå i ro kan du ta når det roer seg litt rundt deg.

Skrevet

venter lengst mulig med tur i dag, tre grader ute, og det sludder som fy.

han har bitering som har lagt i frysen i natt, men ikke interesert.

Syns det blir feil å gi paacett når han ikke har feber,men begynt å vurdere det ja.

Skrevet

hva koster det å ha atekatten hos dagmamma to dager i uken (sånn ca) ?

Skrevet

Finnes det ikke noe du kan smøre på gommene også, dentinox? Fås på apoteket... Jenta mi er også høyt og lavt og over alt for tiden! Men ikke klart å reise seg ennå, gruer meg til det, så forstår du har det travelt!!

Håper ting ordner seg for deg!!! Klem...

Skrevet

Det er lov å gi paracet når de har vondt når tennene skal gjennom, er ikke godt å gå rundt å ha det vondt hverken for store eller små!!

Skrevet

Syns absolutt du skal gi han en paracet! Ikke godt å ha vondt i gommene og så er mamma irritert på han i tillegg...

Sånn er det å ha små barn. Fokuser på hvor flink han er som kan gå rundt. Hadde vært verre hvis han ikke kunne det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...