6Ymamma Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Jeg er et fantastisk B- menneske, elsker å sitte opp om kveldene å kose meg og slappe av. Må betale dyrt neste morgen...=( Har veldig lyst til å bli A, men da kan jeg sikkert ikke være B- lengre... Kanskje jeg skal begynne å drikke kaffe? Huff.... er så trøtt....
meg & to små vampyrer Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Kaffe er bra. Men det beste som funker bra for meg er å legge seg ikke for seint og å stå opp til samme tid hver morgen. I mange år sov jeg fra 24 til 6, det virka veldig bra.
LadyLuck & Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 reis til en anen tidsone, og kom tilbake som A-menneske?! Nei, ikke vet jeg, skulle gjerne gått fra B (på grensen til C) til A jegogså, så si ifra om du får noen bra tips.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Er vel bare å legge seg tidligere som fungerer... Jeg er A-menneske og i tilegg veldig glad i kaffi. Plagsomt glad på morgenkvisten - he he
6Ymamma Skrevet 6. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2007 Huff, nei det er ikke så greit...Stup trøtt om morgenen, ligger der i sengen og tror jeg skal dø, tror ikke jeg klarer å stå opp, ordne meg selv, den lille og ho andre, ordne matpakke, å gå av sted til skolen. Tungt!! Rett og slett tungt! Å vet det blir bare værre og værre med den årstiden vi kommer inn i. Jeg vil si "ja takk begge deler, A og B" men det er vel bare en drøm..
6Ymamma Skrevet 6. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2007 Når legger du deg da? Å når står du opp?
LadyLuck & Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 legger meg før tolv hver natt jeg, så opp ca 0600, er jo så trøtt jeg blir kvalm.
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Få baby... Her er vi i seng ca 22 hver kveld, mandag som lørdag, og oppe klokka 7, gjerne før. (Er noen unntak da men)
Gjest Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Jeg legger meg aldri etter 23 (ofte 22 hvis det ikke er noe på TV) Står ideelt opp kl 07, men har to små gutter som tvinger meg opp før det..
LadyLuck & Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 har en liten på 9mnd og gravid m nr.2 (termin midten av mars)
meg & to små vampyrer Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 Vi har vel hatt baby alle som erher inne. Jeg blei bare mer Bmenneske av det jeg da.. Legge seg 22 klarer jeg desverre ikke. Arg, da bare ligger jeg og vrir meg i timesvis. Såvidt jeg sovner i 24tida og allikevel tar det alltid minst halvtime..
Darth Vader Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 Den aller beste løsninga på dette er å skaffe seg en samboer som er A-menneske. Det har jeg, hehehe. Så jeg står aldri først opp. Jeg er sur som ei potte, så jeg tror nok at resten av familien syns det er greit at jeg ligger frempå en halvtime ekstra før jeg kommer ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 6. november 2007 #13 Skrevet 6. november 2007 Jeg har en Asamboer, men det fører til at han må vekke meg 3 ganger før jeg klarer å stå opp. Heldigvis har vår sønn arvet dette så han sliter nå med to Bmedlemmer i familien:)
LadyLuck & Skrevet 6. november 2007 #14 Skrevet 6. november 2007 hadde vært en løsning det, men ikke så lyst å bytte den jeg har fra før.
6Ymamma Skrevet 6. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 6. november 2007 Jeg har baby... en på 8 mnd og ei datter på 6 år. Så det er nok ikke d som skal til! Min kjære er også B menneske, har ikke tenkt å bytte han ut nei... Det er så tungt å stå opp når man ser ut gjennom viduet at det snør og er iskaldt ute!! Brrr,,,, Godt å ligge under dyna! Nei dette er sanelig ikke enkelt!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 6. november 2007 #16 Skrevet 6. november 2007 Uff... Jeg føler med deg;o) Jeg er hardbarket B-menneske selv, og kaffe er min beste venn!! hehe... Det er, dessverre(??), bevist at "klokka" til b-mennesker ikke går likt "klokka" til a-mennesker. Hjernen vår tror at det er 25 timer i døgnet, og vil derfor alltid ha oss til å være våkne en time lenger enn vi egentlig burde;o) Vi trenger altså ikke mer søvn enn et A-menneske, men kommer alltid på "etterskudd" og tror vi bør sove lenger fordi kroppen var "våken" da vi la oss... Helt latterlig at det skal være SÅ vanskelig å legge seg, men det eneste som hjelper er å tvinge seg selv i seng;o) Selv legger jeg meg sjeeeldent før 00.00 (bortsett fra når jeg er gravid..), og det gjør jeg til tross for at jeg må opp klokka 6.00 dagen etter. Jeg tror ærlig talt det må ha noe med IQ'en min å gjøre!! Lykke til=) Kan jo advare deg med at selv om du legger deg tidligere vil du nok fortsette å være trøtt når klokka (evt barna) ringer om morgenen, men du vil merke at du allikevel er uthvilt når du har vært oppe en stund:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå