Gå til innhold

slitsom natt i natt

Verdens peneste gutter er mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt har hatt falsk krpp anfall, har sovet lite for hver gang han hostet mye har våknet og skreket. Til slutt la vi han på min side i senga som er ved vinduet, han sov rolig resten av natta ved siden av et åpent vindu. Han er bedre i dag men det eneste han ville var å se på tegnefilm og da får han lov til det når han ikke er i form. Må vel innformere om at han er over 3 år da og ser på playhouse disney

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkars lillegutt!

Synes litt synd på deg også, det er utrolig slitsomt med syke barn..

Håper han blir frisk fort og koser seg med playhouse så lenge!

God bedring!

Skrevet

Takk for det. Han er nok litt sliten for han ligger i en stol og ser på tv. Er ikke vant med syke barn så jeg ringte legevakta i natt. Jeg burde da ha skjønnt det var falsk krupp anfall men jeg måtte bare ringe for at noen roet meg ned. Er litt hønemor når det gjelder lillegutt

Skrevet

uffda LOTP, var det et sånt anfall hun hadde også?

Skrevet

Lillemor her i huset på 2 år har også litt av de samme symptomene du refererer til...hes, tett i halsen og hoster til hun brekker seg..

Men hun er jo så god da...*mamma jeg skal ikke hoste*...For da vet hun det gjør vondt...hehe..så hun prøver i det lengste stakkars..

Hun har sovet greit i natt..med hodet høyt hevet, så skal egentlig ikke klage..men er hjemme fra barnehagen da..har ingen ting der å gjøre i den tilstanden hun er..puster og peser for ingen ting vettu..og ute nå i dette møkka, nei utfordrer ikke skjebnen..så blir hun enda dårligere kanskje..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...