tett og nett Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 gulle mitt hold på å få fleire tenner... sov dårli i natt, plages me magen. er rød og hoven på gommene... sitter på fanget no å sover... synes så synd på han..
LadyLuck & Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 hadde bare atekatten min værtsånn. tann 5 og 6 på vei. enten i 150,eller så griner han, og soving er in IKKEting. Da skulle du trodd du prøvde å drepe ham eller noe. Bare tirsdag, men trøtt som f** jeg
ZamZam Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Huff, ikke lett med disse småtassene. Kanskje det er det som gjør at mitt lillegull ikke sover.... Håper det snart går over for dere begge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå