Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Vår lille på 17 mnd prøver ut grenser hjemme om dagen tror jeg. Biter, klyper og lugger, men kun når vi er i nærheten. Ikke i barnehagen i det hele tatt, men når vi henter henne tar hun gjerne tak i håret til en av de andre på avdelingen og drar til. Prøver å si nei, stopp, ikke lov, fy, plassere i krok, og forklarer at det gjør vondt når hun gjør det, at det e r aua. Men hun bare ler og synes det er gøy når vi irettesetter henne. Hvordan håndterte dere dette?
Golden-Angel Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Er ikke sikkert men min også klyper jeg sier nei aua kose mamma da pleier ho å gi seg og begynner å kose isteden. De gangene ho ikke gir seg sier jeg nei og går vekk fra ho (reiser meg opp og setter meg på en stol el. går å vasker opp)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Da vi hadde det problemet så prøvde vi alt mulig,fikk et tips her inne som til slutt virket.Når han lugget eller beit så sa vi klart nei,satt han fra oss og gikk vekk.I løpet av et par dager så stoppet han helt opp....å vi hadde prøvd det meste av andre råd og i lang tid.Denne måten er verdt å prøve hvertall,hjalp oss på 1-2-3-Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Takk for svar, da prøver vi det! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå