ZamZam Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Lille mann som var skikkelig dårlig med ørebetennelse i går er MYEMYEMYE bedre i dag, bare en lett feber som henger igjen! var skikkelig nervøs for å evt måtte stikke hull i trommhinnen hans på det lokale sykehuset, men nå slipper jeg det!!!!! JIPPI!!!!! Endelig noen gode nyheter for oss også, vi har snart ( ehhh) to friske barn etter 1 måned med det ene etter det andre, for bare håpe at resten tar seg opp også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå