Gå til innhold

Yes!!!! Antibiotikaen virker!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille mann som var skikkelig dårlig med ørebetennelse i går er MYEMYEMYE bedre i dag, bare en lett feber som henger igjen!

 

var skikkelig nervøs for å evt måtte stikke hull i trommhinnen hans på det lokale sykehuset, men nå slipper jeg det!!!!! JIPPI!!!!!

 

Endelig noen gode nyheter for oss også, vi har snart ( ehhh) to friske barn etter 1 måned med det ene etter det andre, for bare håpe at resten tar seg opp også!!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...