Gå til innhold

Nedsunket skjede/blære


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som sliter med nedsunket skjede/blære, som vil dele sin erfaring med meg?

Jeg har slitt med dette siden min første fødsel i 2005. For et halvår siden ble jeg mer eller mindre kvitt ubehaget , men nå er jeg gravid i 14. uke og nå har jeg på følelsen at ting "tyter ut" der nede igjen.

Jeg har pratet med lege, men han sier at det ikke er noe å gjøre med det før jeg er ferdig med svangerskap og fødsel for godt.

Har vært flittig med bekkenbunnsøvelser,men det har ikke nyttet til nå.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...