Smellkyss Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Jeg sliter så utrolig med søvnen. Sovner med en gang hodet treffer puta men våkner opp midt på natta og bare glaner i veggen og vrir meg. Har ikke vondt eller noe, bare får ikke sove igjen! Utrolig irriterende, sovner utpå morgenkvisten men da ringer vekkerklokka. Hadde det sånn i forrige svangerskap også, jobber fullt og har en 2 åring fra før........ Føler meg som en zoombie med dyyype, svarte krater under øynene...Dette var dagens klaging:-) Noen som sliter med det samme? Er forresten 22 uker på vei.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 jeg er sykeeldt og at jeg er oppe nå er vel svar nok:) 14+4
tertilus Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Jeg har nesten ikke sovet i natt og er hjemme fra jobb på grunn av det. Tar mer vare på meg selv nå som jeg er gravid. Er også 20% sykemeldt på grunn av tretthet/slapphet. Kanskje du bør diskutere med fastlegen din om du bør sykemeldes noen prosent?
Labambie Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Jeg er i uke 27,og har den siste uka slitt med søvnene.. Får sove,men som du sier, våkner opp midt på natta og bare vrir meg til det er morran.. Lurer på hva det kommer av jeg...
tertilus Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Har hørt flere si at det er kroppen som venner seg til nattevåk.. Er forresten 26 uker.
Knotten2 Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Jeg sliter med det samme som deg. Har en gutt på snart 16 mnd, og både han og jeg har vært syke ganske lenge nå (skikkelig forkjølet). Kan ikke huske sist jeg sov en hel natt - stort sett blir det rundt 4 timer. Begynner å kjenne det nå! Skal til legen neste uke på kontroll - vurderer om jeg skal be om sykemelding. Det er jo tross alt en baby i magen og en gutt på utsiden som trenger en opplagt mamma.
Smellkyss Skrevet 6. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2007 Det er som dere sier at det er bedre med en mamma som er litt opplagt, men er egentlig ganske fornøyd med et bekken som bare er blitt bedre og bedre jo lenger ut i svangerskapet jeg er kommet! Og så må jo denne søvnen komme og ødelegge alt. Men sånn er det, ingen svangerskap er like. Etter lunsj pleier jeg nesten å sovne ved pulten så kanskje på tide å trappe ned litt.... Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Hei. Jeg er i uke 21 og sliter med søvnen... Som deg sovner jeg fort på kvelden, men våkner i 3 tiden. Er trøtt som bare det, men får som regel ikke sove igjen før i 8 tiden. Heldigvis er jeg sykmeldt pga kvalme og slik så jeg kan sove litt da, men skal jeg noe så jeg må opp er jeg helt ødelagt. Jeg har begynt å ha en lydbok på ipoden min som jeg ligger å hører på. Da hender det jeg sovner litt og jeg har fått med meg mange flotte bøker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå