Gå til innhold

Bekkenløsning = garantert sykemelding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått ordnet time hos jordmor i morgen, da jeg er ganske sikker på har fått bekkenløsning.

plagene ligger i hoftene,korsryggen, skambeinet, ned langs lysken og nedover lårene..føles ut som alt fra hoftene og ned ikke hører til kroppen min lengere...:(

Det er 5 uker til jeg går ut i permisjon.. tror dere jordmor vil sykemelde meg eller blir jeg nødt å presse meg selv i 5 uker fremover?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jm kan vel ikke sykmelde deg,det kan vel bare en lege gjøre.

du bestemmer vel litt selv hva du vil og ikke vill.ring legen din og si at du vil ha sykemelding for nå har du så vondt.

fikk sykemelding for lenge siden jeg og smertene mine er bare moderate..det er bare å si at du vil ha en sykemelding..legen kan faktisk ikke si imot dine plager nå!!!...men jeg vet at hvis man har en jobb hvor arbeidsgiver kan irettelegge arbeidsoppgaver så du kan gå på jobb er dette en ny ting legene prøver å få til..men igjen...det er bare å stå på kravet... :)

Skrevet

ja sykemelding får du,men av lege da...er jo du selv som kjenner hva du klarer å ikke..så ingen kan tvinge deg til å jobbe ...

Skrevet

Jordmor kan gi deg svangerskapspenger - et alternativ til sykepenger... Det har jeg pga bekkenløsning..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...