Gjest Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Får faen ta meg ikke sove....klarer ikke ligge..hoster så man skulle tro både lunger, drøvel og det som er skal vrenges ut...pluss at jeg har hosta til jeg har spydd 3 ganger :-( Feber har jeg også fått.og begge småjentene ligger å surkler i søvne de også på hver sin side av senga her.. Og gubben..han er jo selvsagt på jobb... Typisk at vi blir sjuke når han må være borte et par dager.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Du burde tatt i mot tilbudet om influensavaksinen vennen:-)
RundLurt? Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Kan det være bronkitt tro? Det finnes effektive medisiner mot det!
Gjest Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Er nok astma bronkitt jeg har fått...slår til hver gang jeg blir forskjøla..ingen symptomer utenom...men får det hvis jeg er borti et virus eller pollen :-( Vært hos legen...fått medisiner..men TTT som alltid...regner med å "bjeffe" ei god stund er jeg redd...ÆSJ!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå