Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 jeg har fått tilbud om å være med på en teaterforestilling 1 uke før termin, er det lurt? man vet jo aldri når ting skjer, men forestillingen varer bare 1-2 timer og er ca 1 times kjøretur fra der jeg bor. Er jo heller ikke verdens undergang om det skulle skje noe mens jeg var der, for sykehuset er ikke så langt borte! Hva hadde dere gjort???
Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Så spennende, men hva om du får 2uker for tidlig, er det en rolle som de trenger deg 100% hadde jeg sagt nei, men ellers hadde jeg sagt ja med forbehold om fødsel. Jeg har 9dager igjen, å er ganske redusert nå... Sover dårlig osv, så vær forberedt på formen osv Lykke til
glad i mange barn Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 jeg ville gått,muli du går over oxså hvem vet,man kan ikke bare sitte hjemme å vente på fødsel.det er no før nurket kommer at man kan ta seg ut.og OM det sku skje nåke den dagen,så vare tross alt en fødsel en del timer ja så tidsnok fram kommer man uansett,nei kos deg de siste dager du og nyt roen før nattevåk og amme tåke..............
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 de trenger at jeg er tilstede og sitter på en stol og litt sånn.. Ikke noe veldi "aktiv" rolle kan man si. Er redd for at jeg sier ja, tar på meg rollen og føder før forestillingen. kansje 1-2 uker før. da kan jeg jo ikke være med. tror kansje ikke jeg bør si ja jeg. så kan de finne noen andre som er helt sikker på at dem kan være med. men haaar så lyst å være med også hehehe
frøydis m/ 4 Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Jeg ville også gått. De vet vel at det næmer seg termin og da vet de jo også at det kan være at du ikke har mulighet til å være med. men det er jo like stor sjanse for at du går to uker over som at du føder en uke før..
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Gå du og kos deg på scena. Jeg skal spille konsert 10 dager før termin og har lovet dirigenten på tro og ære at vannet ikke skal gå under konserten;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå