Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 ...men bruker samme størrelse i bh altså D-cup... Saken er faktisk den, at magen har vokst så enormt mye at proposjonene er helt i ubalanse... hi..hi. Helt komisk egentlig :-)
glad i mange barn Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 bare vent du til dagen etter fødselen då ska du se at de vokser storlig,då er det så melkespreng atte........
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 ja... gud.. vent til melka kommer.. jeg gikk opp fra e-cup til h-cup under graviditeten.. men når melka kom for fullt fikk jeg ikke på meg bh i størrelse 75 H..... det så ut som om jeg hadde 2kilo silikon i hver pupp...
glad i mange barn Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 kor gammel er din lille Felicia?
Gunni_2 Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Åh, ja bare vent til melka kommer. Jeg gikk i ett fra skulder til skulder, helt umulig å finne ei god liggestilling, det gjorfe jo bare vondt... Måtte ha amme-bh med G/H-cup. Smerten gikk heldigvis over etter et par dager, når jeg fikk pumpet vekk noe av melkesprengen. Men puppene holdt seg store, veldig lenge. Kunne ikke bruke sånne litt korte topper, så utrolig komisk ut
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 lille felicia er snart 5mndr... tiden går så fort!!! jeg titter bare innom her innimellom fordi jeg savner litt å være her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå