kua kalva,drektig igjen Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 hehe den er selvkomponert av lille og meg hehe:P mannen på taket hvem er han? en sort og sint og farlig mann til havs, og i havn. hviskes hans navn den soooorte mann. tror det er noe kaptein sabeltann i den, vi fant på den er morgen når gu`faren hennes var her å jobbet på taket:p hun elsker den sangen
rødt&blått Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Er jo så mange fine og så mange kategorier, men m den alderen snuppa mi er i nå så syns jeg "du har to øyne som du kan se med.." er veldig fin! Du har to øyne som du kan se med og munnen kan du bl.a. le med og du kan kjenne og du kan høre og selv bestemme hva du vil gjøre. Du kan smake en appelsin og du kan føle med hånden din! -Er ikke sikkert den stemmer helt etter boka, men sånn husker jeg den!
mayaya Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 Takk :-) Har flere sanger å dele? Jeg har ingen norske bøker her, og begynner å gå tom for ideer :-p
grå :) Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Mors lilla Olle (Music and lyrics: Alice Tegnér) Mors lilla Olle i skogen gick, rosor på kind och solsken i blick. Läpparna små utav bär äro blå. - Bara jag slapp att så ensam här gå. Brummelibrum, vem lufsar där? Buskarna knaka', en hund visst det är. Lurvig är pälsen, men Olle blir glad. - Å, en kamrat, det var bra, se god dag! Klappar så björnen med händer små, räcker fram korgen, - Se där, smaka på! Nalle han slukar mest allt vad där är. - Hör du, jag tror att du tycker om bär. Mor fick nu se dem, gav till ett skri. Björnen sprang bort, nu är leken förbi. - Å, varför skrämde du undan min vän? Mor lilla, be honom komma igen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå