Dailis Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Lillesnuppa klarte da og komme seg opp i trappen i en vannvittig fart, og stupte ned før jeg fikk fatt i henne.... Uff, hun ser ikke ut, halve ansiktet er blått og noen av tennene er skadet, hvor mye vet vi ikke før vi har vært hos tannlegen i morgen. Sitter med en følelse av å være verdens verste mor. Med fire unger vet man jo at de stikker seg unna fort som fy...men allikevel klarte hun å dette ned... så da er det vekking her i huset, natten igjennom.... Og hun som hadde så pene tenner, snufs....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Uff så fælt da! For både deg og henne.... Forstår følelsen av å være verdens verste mor....vi jenter tar alltid på oss den rollen. Men, dette kunne skjedd og har skjedd hvor som helst. De er raskere enn lynet disse små. Tennene skal jo skiftes ut etterhvert om det er noen trøst, noe jeg egentlig skjønner at det kanskje ikke er akkurat nå. Men på sikt så kanskje:-) God bedring til snuppa - og suss og klem fra alle oss:-)
Maud Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Stakkars deg og stakkars lillesnuppa! Det ser jo veldig ille ut rett etterpå, men heldigvis tåler de jo masse disse små. Dumt med tennene, men som Attpåklatten sier så kommer det jo nye om noen år. Mager trøst akkurat nå kanskje, men det hadde vært enda verre om det ikke var melketenner. Håper natten har vært grei og at dere har fått kontakt med henne. Hadde en sånn natt med storebror og vet at det ikke er noe morsomt.
♥Snulder Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Au da! Stakkars vesle jenta:=( Men tennene kommer nye og flotte etterhvert!! Og du er fortsatt en god mor!!!! Ting skjer så fort....vet jeg av erfaring om trapper..... Klem!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Uff da, sånn natte vekking er ikke moro. Og heller ikke følelsen av å ikke være en god mor. Noe de fleste av oss føler både titt og ofte. Men trapper er selvsagt skrekken.... Og som de andre skriver, de små er så lynkjappe at skulle vi holdt tritt med de hele tiden, ja da kunne vi ikke gjort noe annet da.. Knerten stod å danset på kjøkkenbordet her om dagen, og da stod jeg bare med ryggen til og satte inn i oppvaskmaskinen. Merket ingenting før jeg snudde meg... Selv tok jeg en aldri så liten luftetur i trappa for en tid tilbake, så man har ingen garanti hverken for liten eller stor.=0)
allerhelstNorge Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Hvor ofte har vi vel ikke tenkt på å polstre både barna og omgivelsene... Håper dere har kommet dere gjennom natta (som oftest er nettene vanskeligst for da blir alt så mye mere skummelt om man tenkter rarere tanker). Lykke til hos tannlegen. Det går helt sikkert fint, siden hun fremdeles er i "melketann" alder... Men at du er en dårlig mor? Tror jeg lite på
Urtete Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Huff & huff, stakkar lillesnupp og stakkar mamman! Tenker du har hatt en slitsom natt... Store klemmer fra meg til deg!
phantomet Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Stakkars lille snuppa, og mammaen som har hatt en sliten dag og natt! Jeg henger meg på trøsten med at tennene heldigvis skal byttes ut, selv om det nok kan føles som en evighet til det skjer.. Snuppa er så nydelig uansett, så det går garantert fint! Bare vent til hevelsene går ned, da vil det ikke se fullt så ille ut... Klem klem
Plutseliten :) Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Stakkars liten...og stakkars mamman som sitter med den følelsen.Det skjer så fort,og vi kan ikke alltid klare å forhindre at uhell skjer.Det går heldigvis oftest bra. Blåmerker blir borte og tenner kommer ut nye.Det er en fattig trøst,for akkurat nå ser det ille ut,og føles enda verre.Sender trøsteklem til både deg og snuppa
Gjest Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Stakkars vesla og stakkars deg, ikke noe greit å høre at hun har falt og slått seg, håper det ikke er mye skader på tennene, krysser fingrene for det.. Kjempe klem til deg og jenta di :0)
dritgrei hei hei! Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 uff dette er trist og slitsomt og skummelt og alt, men mest av alt er det en helt vanlig historie, og du er slett ikke verdens verste mamma!!!!! Jeg skjønner godt at du syns det med tennene er kjipt.... dritgreigutten har gått med to halve fortenner hele livet fordi han glei på parketten før tennene hadde kommet ordentlig ut. God bedring i heimen!!! og god klem fram meg til deg flinke mamman!
Dailis Skrevet 6. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. november 2007 Tusen takk for svar:) En del av tennene rettet seg bare over natten, ene hjørnetannen ble slått opp igjen, hun skal til kontroll igjen. Litt skjeve er tennene forran, vet ikke om det blir blåtann enda. Natten gikk greit, snuppa var kjempeirritert på oss som drev og vekket henne hele tiden, hehe, viftet oss bort og gryntet. I dag har vi vært en tur på senteret og kjøpt sko, med unge med halvt blått fjes....lurer på om folk stirret like mye som jeg følte det.....? Jeg føler meg fortsatt ille pga det, som ene sykepleieren på sykehuset sa så er det vår jobb å passe på disse små..... og det skal jo ikke være slike glipp. Men godt det ikke gikk verre. Selv om jeg synes det var mye skade på bare noen få trinn.....
Dailis Skrevet 6. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 6. november 2007 hjørnetannen ble ikke slått opp igjen over natten. Men den hadde akkurat kommet frem og ble slått opp igjen i fallet....
Karomamma Skrevet 8. november 2007 #14 Skrevet 8. november 2007 Fyttikatta, så godt at det gikk bra!! Er alt vel med blåveisen (og mammaen)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå