Bontausa Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Jeg er så lei av disse falske svangerskaps tegnene, så jeg begynner å lure om de egentlig er det?! Puppene strutter hele tiden for tiden og gjør moderat vont. Niplene er blitt skikkelig store (ser ut som de er hard, men er ikke det) Bhen min er begynt å bli for liten (!?) men den passet perfekt for ca 2 mnd siden. Og enda jeg er på slanke tokt, så er jeg oppblåst i magen, og vekten rører seg ikke (irritert).. synes pila egentlig har begynt å gå litt opp, å det skal den så fall ikke gjøre!... Siste ordentlige mensen jeg hadde var 17 September (den varte i 4 dager som normal). Så fikk jeg ikke "mensen" igjen før 18 Oktober (Uvanlig for meg å ha så lang syklus, og den varte i bare 1 1/2 dag.) Fra 2.Okt til 18. Okt var jeg kvalm, hadde en rar krampe i magen, har nesten kjentes ut som eggløsning, hadde jeg vont i brystene ( har det ennå), irritabel, spiste som en hest, noe som jeg syntes så ut som "rosa" slim på papiret. Siden jeg fikk "mensen" 18 Oktober, skulle jeg jo eggløsningen vært nå i disse dager, men har egentlig ikke kjent noe til den, mot at jeg har gjort det tidligere. Skal sies at jeg har tatt 2 tester, enn i slutten av september, og en 21 oktober. Begge var negativ. Men den testen som jeg tok 21 oktober, hadde ligget i bilen i flere netter på rad og det har vært kuldegrader. Har det noe å si? Vet at dette ble et langt og åpent innlegg. Men jeg håper noen kan hjelpe meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå