Gå til innhold

Hva synes dere om...

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Passet utmerket! Blir nydelig!!

Skrevet

Det tror jeg skal gå fint. Lokalet er litt eklektisk - så det meste vil passe. Fin kjole :-)

Skrevet

kjolen var fin den, men har aldri før lest at noen er litt opptatt av kjolen skal matche lokalet og omgivelsene.......! litt spesielt synes jeg..

men hver sin smak :)

Skrevet

"har fått ring på fingeren" Ja, jeg vet den er billigere der, men jeg vil få gjort noen endringer på kjolen, og vil gjerne prøve den før jeg bestiller, og det er litt vanskelig over nettet... hehe Men takk for tipset! ;-)

"Sander og Linnea" Trodde det var forholdsvis vanlig, jeg, å ha kjole som går i stil med mannens klær, lokalet og omgivelsene der... Kanskje bare jeg som er sær, da... hehe Man kan jo ikke ha en type gammeldags kjole i et kjempemoderne lokale, det synes jeg iallefall blir kræsj...

Skrevet

Er enig med deg Pike 25 :)

Kjole skal stå i stil til både kropp, miljø og ikke minst mannen!

Fin kjole til rette element :-)

Skrevet

Enig! Den var kjempefin!! og passer til Lysebu!

Synes stroppeløse kjoler kan være ganske avslørende.. kunne nok ikke valgt det selv, men er man høy og slank så er den jo allldelles flott!!

Skrevet

Er ikke akkurat høy og slank, men tenkte å gjøre noen endringer på den, så da tror jeg det vil funke... :-) Så hyggelig å høre alle disse positive tilbakemeldingene! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...