Tingelingelate med to tomater Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 I år får de en forstørrelse av fotografibilde av tuppa. Fikk det samme for to år siden da mini var liten.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Vel,her har vi bare svigermor.Og i år har jeg virkelig ingen anelse. Hun samler på nisseservise fra Porsgrund,men mulig vi satser på ei ordentlig klokke i år.
Julie Angelica:) Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 I år blir det bilde av Julie Angelica som vi tok når hun var litt over 10 mnd:) Var å bestilte det i dag. Hun har gammelrosa og hvit sommerkjole på seg. Og smykker. Og så blåste jeg såpebobler som også er med på bildet:) Skikkelig gossin snuppa mi:) Resten av familien får også bilde i år. Alle ville ha det, så da ble det lettvint å fikse gaver. Men litt dyrt:/ Dem vet hva dem skal ha for å forstørre bildene ja..
Trebarnsmamma30 Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 I fjor gav vi fotokalender ( 12 siders for hele året) til foreldrene våre, oldeforeldre og tanten hennes. Det falt veldig i smak, så tenker å gjøre det i år også..
mayaya Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 I fjor ble det bilde av meg og mannen, i år blir det fotobok av mini,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå