Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Gikk flyttingen fint, hvordan tar barna det med sånn samværsordning at de bor hver for seg?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Praktisk gikk den greit, men emosjonelt gikk den helt jævlig!:-/ Måtte bruke en dag ekstra for den dagen jeg skulle egentlig flytte bare gråt jeg...og jeg har grått en del her også. Så fikk snulla øyekatarr, så vi turte ikke ta sjansen på besøk pga den store smittefaren, så jeg har bare så vidt sett henne siden fredag!:-( Men barnefar har sendt bilder da. Så det blir til at jeg skal ha dem aleine imorra (eller i dag blir det...tirsdag altså) ettermiddag, og så skal vi alle gjøre noe på onsdag, tror jeg. Gleder meg skikkelig til å se henne igjen nå! Tror dette kommer til å funke greit frem til jul...er jo bare snakk om 7 uker. Så etter jul tenker jeg at det blir lettere å ha snulla over hele natta, så da har jeg noe å glede meg til. Barnefar skal forresten ha Iris helt aleine på lørdag mens jeg drar i en bursdag, så det blir jo veldig spennende for ham!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Ja det er jo ikke lenge til jul nå. Så bra at du synes det er greit å ha flyttet selv om det var trist akkurat da, men da er det jo overstått. Skal dere ha 50/50 etter jul?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå