Gå til innhold

Gnagende vond samvittighet etter et fall...Noen leger her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, for noen uker siden klarte jeg å gjøre noe jeg alltid har vært redd for.. jeg var veldig stresset, hadde hastverk og måtte legge min 7mnd gamle baby fra meg litt.. tenkte ikke da, men la han i 2sekund i senga.. da snudde jo han seg og falt videre ned på gulvet... stod 1-2 meter ifra men rakk ikke å reagere før han lå på gulvet.. Han skrek(heldigvis) og jeg tok han opp med en gang og bysset han mens jeg strøk/masserte på hodet hans.. fuktet en klut i litt kaldt vann og avkjølte hode litt. Han virket jo litt medtatt stakkar, og da bilen kom ca 10min etter satt jeg bak med han og lot han ikke sovne inn hvertfall, dersom han hadde fått hjernerystelse.. Han virket litt trøtt, men vet ikke om det var pga sovetiden eller fallet.

I løpet av bilturen på ca 1 time kviknet han til og virket til å være i form igjen hvertfall.. så vi tok han ikke til lege da.

Han virker fortsatt normal:)

Men, har jeg grunn for å tro at det kan komme senvirkninger? evt symtom?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Hvor langt falt han da? Sånn i utgangspunktet tenker jeg at han falt vel ikke lenger enn han vil gjøre når han nå snart begynner å gå...

Skrevet

Jeg tror de fleste babyer faller ned fra sengen til mor og far. Det virker ihvertfall sånn.

Min førstefødte har gjort det, flere av venninnene mine sine babyer har gjort det, har lest om mange her på dib som har babyer som har falt ned fra seng....

Tror rett og slett dette er noe de fleste babyer skal igjennom :o)

Det går så bra så!

Skrevet

Mi gjorde det samme for en mnd. siden. Det gikk helt fint da. Men skjønner veldig godt hvordan du føler det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...