Gå til innhold

Oppkast/diare, hva hadde dere gjort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille snuppa på snart 2 var så taus og bleik i ettermiddag, hadde ei diare bleie før vi la henne, og etter vi hadde lagt henne spydde hun ut hele senga!!! Virka som hun var i stor form når hun hadde fått det opp, sto å hoppa å ropte når jeg tørket henne etter dusjen!! Har sovet som en stein siden 20.15 ikveld, var nede å kjente på henne, virka ikke som hun har feber eller noe!!

Hadde dere holdt henne hjemme i morgen??

Tenkte at hun kanskje hadde hatt godt av en rolig dag hjemme, istedenfor bånngass i barnehagen fra 08.30 til 16.15. Men på en annen side, så har vi begrenset antall dager å bruke å vi har 3 barn!!

Så hva hadde dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde definitivt holdt henne hjemme en dag.

Skrevet

Hold henne hjemme! Syns hun skal få hvile.

Dessuten kommer hun til å smitte barna viss hun blir sendt i barnehagen.

Skrevet

Hold henne hjemme, ikke bare for hennes egen del, men for de andre barnas del også. Ikkke kult for andre å bli syke for at dere ikke har holdt henne hjemme. Jeg hadde ihvertfall blitt drittsur.

Omgangssyken smitter opptil 2 døgn etter du har kastet opp:-( Og ja, det går fint an å ha spysyken og bare spy èn gang.

Skrevet

Det er det jeg har mest lyst å gjøre, håper bare vikaren min kan gå i morgen, hun var ikke helt i form idag!! Hvis ikke får pappen være hjemme med henne, uansett hvor travelt han har det på jobb!! Han kan jo i verste tilfelle ta henne med 1 time eller 2, så får han ordne resten fra pc'en hjemme!!

Skrevet

Sist vi hadde spy sjuka i hus, så spydde mellomste bare 2 ganger eller noe sånn, vi andre var heldig å slapp unna den gang, håper vi er like heldige denne gangen også!! Omgangs syken er det verste jeg vet!!!!

Går egentlig å venter på vannkopper, for det har herja her i 2 mndr nå, men har ikke hørt noen med omgangsyken nå!!

Vi blir nok hjemme imorgen, godt for både liten og stor:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...