vimsesvimsen Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Heisann! Jeg er helt "ny i gamet" her. Vi skal ikke begynne å prøve før i januar, men har sluttet på p-pillen for to uker siden ettersom jeg ønsker å bli litt kjent med kroppen igjen etter årevis på pillen. Nå har jeg hatt noe jeg tror er eggløsningssmerter i FIRE dager! Trodde bare det skulle vare noen timer jeg! I går morges hadde jeg noe blodtilblandet sekret. Leste på nettet at når man fikk dette, var det like før eggløsning. Hva betyr like før da? For har fortsatt ubehag nederst i magen i dag... Og er det slik at menstrasjon kommer 14 dager etter eggløsning, eller kan dette variere også?
Tobarnsmammaen Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Mensen kommer rundt 14 dager etter EL, men dette varierer litt fra person til person. I og med at du akkurat har sluttet på pillen kan syklusen din variere veldig. Du kan derfor (som du sikkert vet!) bli gravid før januar. www.pernille.info har masse god info om El, el-smerter etc. Sjekk ut den hvis du ikke har gjort det alt!
vimsesvimsen Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 Har vært der å sett ja. Men tror dere dette var eggløsning? Syns det er så merkelig at jeg har hatt ubehag så lenge. Noen andre som har det sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå