MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Om jeg nå har et lite frø i magen min...hva da med frisør timen min...har tenkt å stripe håret..noen som har hørt noen om det...er det farlig for evt. lille nurk?
Gjest Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 hei hei... =) bare å farge å stripe håret det =) e ikke farlig :D:D
majami Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Jeg har hørt at man skal være forsiktig. Men så må man jo ikke bli hysterisk heller Jeg ville nok styrt unna de heftigste blekemidlene. Frisører som er gravide blir frarådet å utføre slik bleking, så da gjelder det vel sikkert også den som sitter med hodet "midt oppi det".
Tez_ Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Hei! Jeg er frisør, og jeg anbefaler mine kunder og ikke få farge inntil hodebunnen, kommer heller ikke til og jobbe med noe som helst farging når/hvis jeg blir gravid. Det er så mye skumle ingredienser i farge som er allergi og kreftfremkallende! Recorsinol og benzentyper bla.... Men man skal jo ikke bli helt hysterisk heller som majami skrive! =) Begrens det i hvertfall! Også fins det frisører som har organiske farger! Og det fins de uten ammoniak som også er snillere.. Men spør frisøren din! Det er mange før deg som har farget det og det går nok bra som regel! Jeg har bare litt noia...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå