Gjest Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 hvilken pose bruker dere i vogna nå? reiser til oslo nå på onsdag og lurer på hvilken vognpose jeg skal ta med..
BettyBoob Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 odenwalder lammy xl har vi i vogna nå ganske surt og kaldt i oslo nå..
OsloMor Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Bruker VOKSI-posen nå, er blitt veldig kaldt her nå, blåser fælt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå