MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 jommen fikk jeg et svakt kryss på staven i morges...virklig holdt mei i hele natt for å få morgenurin!!Håper håper at det er riktig...vært kjempe kvalm på formiddagen i dag..å føler meg helt sprengt i magen..Får jeg ikkje mensen innen freda..tester jeg meg igjen på lørdag...da må jo det bli riktig!!!Ble en 2 pp denne gangen, forrige gang ble jeg gravid med det samme..Så nå blir det kansje små søsken til jenta vår..som snart er 3 år..:)Tørr ikkje glede meg for mye...tenk vis det var synet som lurte meg...
Truseprinsesse Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Oi. Positiv test allerede? Gratulerer så masse. Har IKM på fredag jeg også. Tør ikke teste enda. Gratulerer da! Et svakt kryss er fortsatt et kryss har jeg lest. Så fantastisk!
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 det er litt tidlig å få positiv test....derfor usikker....jaja...lørda er det tissing på staven igjen..Lykke til med din test!!!!!:)Spennende dette her!
Truseprinsesse Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Du får slenge deg på tråden vår for oss som tester 10.november da vettu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå