Gå til innhold

Vintermammaer på Bjerke/Årvoll/Linderud/Tonsenhagen


Nikitta

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lyst til å bli kjent med flere vintermammaer i nærområdet da det blir mange trilleturer om ikke så lenge og ville ha vært koselig å trille sammen med noen. Bor selv på Bjerke og har termin i midten av januar.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei lolinda! Hyggelig med flere i området :-). Hadde vært koselig å bli kjent med deg. Du kan jo sende meg privat melding her på BIM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei..

Jeg venter tvillinger.. to gutter med termin 18 mars.. men blir nok tre- fire uker før.. er hvertfall vanlig.. bor på årvoll... koselig å bli kjent med folk i område...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. gleder oss masse til å møte våre to gutter. blir nok slitsomt i begynnelsen.. men etterhvert får de nok mye glede av hverandre..

formen er grei.. men har vært sykemeldt siden uke 21.. er veldig stor og blir fort sliten.. i tilegg sover jeg dårlig... men jeg har jo ikke vært gravid før.. å hadde faktisk trodd formen skulle bli enda dårligere!! men leser jo at de som venter tvillinger ofte blir dårligere form fra uke 30...

Blir fulgt opp veldig godt... ny ul i dag.. går ca hver tredje uke... gleder meg masse til å hilse på gutta i dag. hvordan er formen din?? handlet inn alt eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja, jeg har handlet inn det meste tror jeg, må vel pakke sykehusbaggen snart også. Formen min er bra, har egenltig vært det hele tiden. Jeg er fremdeles i jobb, men nå blir det siste uke fra mandag, og neste mandag-da begynner permisjonen. Vi gleder oss også til å møte lille gutten vår. Nå kan det jo egentlig skje når som helst her, men mulig jeg går på overtid. Hvem vet, det er han gutten som bestemmer og ikke vi :-).Bra at du blir fulgt opp så godt. Jeg tror de følger med ekstra godt når man venter flere enn en siden det er litt mer komplisert, må planlegges mer osv. Jeg skal til jordmor til uka, må se om babyen har snudd seg, det var han ikke for 2 uker siden. Håper virkelig han snur seg for ellers blir det vel setefødsel eller keisersnitt, som jeg helst vil unngå. Men blir det slik så er det ikke å gjøre noe med. Får se hva jordmora sier på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er vel bare å pakke baggen.. jeg har ikke gjort det.. men tenkt på hva jeg skal ha med og har vasket alle klærne som er innkjøpt! Kan tenke meg du gleder deg til å slippe å jobbe.. du trenger å lade opp litt også!! Føler du ventetiden er lang nå på slutten?? eller kanksje du kommer til å føle det når du går ut i permisjon. Jeg føler bare jeg kommer over jul.. kommer jeg til å vente og være veldig klar for å treffe gutta.. ser for meg at det blir mnd skifte feb/ mars kanksje.. men er jo mange med tvillinger som føder før da. Har du vært noe på sykehuset nå.. eller er det bare jordmor.. Håper lille gutten har snudd seg da. Mine ligger begge i hodeleie.. blir vanlig fødsel så lenge tvilling 1 ligger i hodeleie.. har egentlig ikke begynt å tenke så mye på fødsel.. akkurat som jeg ikke gruer meg så mye.. eller så bare fortrenger jeg følelsen.. gruer meg egentlig mest til det hele begynner hjemme... når jeg kommer på sykehuset vet jeg atr jeg blir godt tatt vare på. skal du føde på ullevål?? har jeg kanksje spurt om før forresten!! lykke til hos jordmor i morgen.. du kan jo skrive privat mld.. er ikke så ofte inne på feb termin.. mest på tvilling vet du.. men koselig med folk i område!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Hei! Da har jeg født! Gutten kom 10. januar så nå er jeg klar for trilleturer. Bare si ifra om du vil være med :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...