Gå til innhold

Vintermammaer på Bjerke/Årvoll/Linderud/Tonsenhagen


Nikitta

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lyst til å bli kjent med flere vintermammaer i nærområdet da det blir mange trilleturer om ikke så lenge og ville ha vært koselig å trille sammen med noen. Bor selv på Bjerke og har termin i midten av januar.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holder til på Kalbakken, og det er jo ikke så langt unna. Setter også pris på litt trilleselskap innimellom. Har termin 7. desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at vi er flere i nærområdet :)! Vi får snakkes nærmere senere. Det er jo ikke lenge til dere skal føde men tiden går fort og det er ikke så lenge til januar heller. Er dere med på noen treff for gravide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

ja ja vinter mammaer, nå er snøen så vidt begynnt å vise seg, men ingen baby har kommet ennå...er det bare jeg som venter og håper på å få ut lillemann før tiden? Har gått på modnings homopati i en uke nå men ingen baby! er klar for å bære babyn i armene istede for på magen...flere som har prøvd noe alternativt for å få ut babissen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke prøvd noe enda siden jeg har termin i midten av januar men har tenkt å begynne på modningsakupunktur om 2-3 uker. Jeg skjønner deg godt Maria at du er kler for å få babyen ut. Til og med jeg begynner å bli klar til det allerede, magen er blitt ganske så stor, og alt blir bare tyngre og tyngre for hver uke. Håper babyen din kommer snart, det kan jo skje når som helst nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale deg Grefsen naturmedisinske hvis du vil ha litt hjelp med modningen, veldig hyggelig der og akupuntur dama er også jordmor! Har du barn fra før eller er dette første? Vet du noe kjønn ennå? selv har jeg en gutt på 2 år fra før som krever sitt, har nesten ikke kjent på graviditeten før nå...små barns foreldre!!hehe...var litt annerledes før! Er formen din bra ellers da,?tyngden må man jo lissom regne med....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset! Jeg har ingen barn fra før, så dette er nytt og spennende :-). Jeg venter en gutt! Gleder meg til å se den lille men det er fremdeles en stund til. Vi var på fødselsforberedende kurs i går, det synes vi var nyttig for oss. I dag skal vi også på samme kurs (det varer 2 kvelder). Ja, du har travle dager tenker jeg med din lille på 2 år og i tillegg er du jo gravid som også krever sitt. Formen min er bra, kan ikke klage. Jeg er fremdeles i full jobb, tar også et kurs på BI, skal ha eksamen i desember. Så her er det også travle dager :-). Hvordan er formen din? Vet du kjønn på babyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fortsatt er aktiv, var det med første mann jeg og. Gikk opp til eksamen to dager før termin sist så det er mulig! Formen min er verre denne gangen enn forrige svangerskap, har vært sykmeldt siden september med bekkeløsning. Jobber som førskolelærer på småbarns avdeling så jeg kom litt til kort i jobb situasjon kan du si...hva driver du med da?sånn bortsett fra å være hormonell azza...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver ikke med så mye annet enn jobbing og lesing for tiden, har lite fritid nå. Derfor gleder jeg meg til jeg går ut i permisjon, det blir stas å ikke ha noe annet å tenke på enn meg selv og den lille som skal komme til verden snart. Tenkte at jeg skal kanskje begynne å svømme på Bøler sånn fra midten av desember, har hørt at de har varmt vann i bassengen der, vet om noen gravide som går dit, høres deilig ut. Har du vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo hallo...da har jeg født! Lille Oliver kom til verden 30.11 i en rekord fart på tre timer...3550 og 50 lang. Verdens deiligste gutt, nå har jeg tre gutter og er selv eneste høna!hehe...ja, har vært på Bøler det er veldig deilig. godt og varmt .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oliver et utrolig fint navn! Da har du mange gutter hjemme ja, så du føler deg sikkert som ei prinsesse blant alle gutta ;-). 3 timer er jo ingenting, så heldig har du vært! Bra at alt gikk bra og at det står bra til med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Hei!

 

Jeg vil gjerne "melde meg inn" i denne trille-klubben.. :-)

 

Bor på Kalbakken og har en sønn som er 7 uker i dag.

 

Hva med å treffes på kafèen på Tonsenhagen neste uke?

 

Jeg kaster ut et forslag og ser om jeg får napp...: mandag 14. jan kl 12

 

Noen som kan?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei trille klubben...sorry at jeg har vært litt fraværende, men ja jeg er gjerne med på å møtes på cafeen på Tonsenhagen. Nikkita...hvordan ligger du an??Har du poppet forressten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

Ser ikke ut til at Nikitta er med. Hun har kanskje ikke født en gang. Hun trenger uansett sikkert litt tid på seg før hun er trilleklar, har jo termin i januar.. Men vi kan gjerne treffes du og jeg. Vi har gutter som er født med elleve dagers mellomrom :-)

 

Ser og at du bor på Disen. Vi kan gjerne treffes nærmere deg. Hva med kafèen på Grefsen Platået? Jeg har ikke vært der før, men hørt at det er mange mammaer der. Jeg er selv fra Kjelsås og triller gjerne i mitt gamle nabolag.

 

Da har vi date på Grefsen på mandag kl tolv?

 

Jeg heter forresten Stine

 

Gleder meg til å treffe dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er god...da sees vi. Er forressten fra Kjelsås jeg og så vi har sikkert mye spenende å prate om...hehehe!

 

Jeg heter Maria, som du kanskje har sett, og min lillemann heter Oliver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei på dere! Her er det endelig liv :-)! Bra at dere har hatt et treff allerede! Jeg har født min gutt, han kom 10. januar, det er grunnen til at dere hørte ingenting fra meg. Men nå er jeg snart klar for trilleturer/barseltreff. Har dere kanskje avtalt et nytt treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Gratulerer så mye!! litt sen gratulasjon kanskje...er ikke så mye ine på denne siden mer. vi var på baby bio på saga forrige uke! veldig snålt, men koselig! vi har ikke avtalt noe nytt treff ennå, bare å komme med ønsker, du som er mest nybakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Heisann! Har hørt om babybio før, men aldri vært på Saga. Jeg har vært på babykino i Ski, og det var veldig koselig, der er det ihvertfall ikke fult. Kanskje kunne vi møtes en dag og gå på kafe ved Årvoll senteret f. eks.? Andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...