Gå til innhold

Vintermammaer på Bjerke/Årvoll/Linderud/Tonsenhagen


Nikitta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, denne uka er jeg opptatt. Må innom jobben for å fullføre et par ting jeg ikke rakk før jeg måtte ut i permisjon. Men fra og med 25 bør det kunne la seg gjøres å møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å treffes 25. febr. da? Tenkte at vi kunne kanksje ta tbane til byen sammen så kunne vi bestemme der og da hvor vi skal videre. Da tenkte jeg at vi kunne kanskje møtes på Vollebekk tbane stasjon, hva synes dere, eller blir det for upraktisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vollebekk tbanestasjon er mellom Linderud og Risløkka. Tar du kollektiv transport eller kjører du bil? Er ikke så kjent på Tonsenhagen, man tar vel kanskje buss derfra? Vet du hvor dammen på Årvoll er? Kunne jo treffes også der, Årvoll ligger vel mellom Bjerke og Tonsenhagen hvis jeg ikke tar feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne bli med. Har egentlig en avtale med jobben på onsdag, men skal se om jeg får flyttet den. Sosialt selskap er viktigere enn en jobb jeg jo har permisjon fra! Jeg bor rett ved dammen på Årvoll. Vi kan jo treffes ved dammen, eller på kaffehjørnet på Tonsenhagen Torg (200m lenger opp i veien). Når på dagen hadde dere tenkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte sånn midt på dagen kanskje. Er ikke sikker på hvor den kafeen er, men vi kan jo kanskje treffes ved dammen og så gå til den kafeen eller et annet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, tid og sted er greit for min del. Dammen er jo stor, så kanskje snevre inn møteplassen litt. Skal vi si at vi møtes ved fotgjenger-overgangen i forkant av dammen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig, frister ikke å gå ut i dette været. Men det er meldt noe bedre vær i morgen. Skal vi se det an? Kan også treffes hjemme hos meg hvis dere har lyst, men da må dere jo ut på tur uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er meldt litt bedre vær i morgen, så vi satser på at det blir tur i morgen. Hvis det ikke regner så treffes vi som avtalt så får vi se hva vi gjør videre. Har også sendt deg PM, Kialin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg har holdt øye med dette innlegget en stund siden jeg også bor på Årvoll, men har ikke kommet så langt som å skrive noe enda. Litt treg, ja.. he he..

 

Men idag var jeg på Bjerke helsestasjon og der tror jeg et par av dere var også. Kan det stemme..? ;o)

 

Jeg satt i sofaen med ei litt overtrøtt jentebaby på 7 uker.. :o)

 

Har også en gutt på 2,5 år som jeg må hente i bhg hver ettermiddag, men vil gjerne bli med og treffes på formiddagen av og til hvis det passer for dere!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Minnie Mom! Jeg har ikke vært på Bjerke helsestasjon i dag men jeg tror at Kialin skulle det. Så klart du kan bli med oss på tur :-). Vi hadde det koselig på treffet på onsdag! Vi har ikke planlagt noen nye turer enda men snakket om å gå på babykino en gang. Bare si ifra når du har lyst å treffes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, bare å ta kontakt. Jo fler jo bedre. Og som vi avklarte når vi traff hverandre på Storosenteret i går, det var jeg som satt i ammekroken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...