Gå til innhold

Vintermammaer på Bjerke/Årvoll/Linderud/Tonsenhagen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg har termin 15 januar og skal føde på Riksen. Har en sønn på 12 og en datter på 6 år. Bor på Årvoll og gleder meg masse til sistemann kommer !

Hva med deg er det ditt første barn ?

Heisann!

Jeg er fra Årvoll, men jeg bor ikke der lenger.. Regner med at det blir noen turer til storbyen når bebbisen kommer. Man må jo besøke besteforeldre en del...

Jeg vil veldig gjerne være med på noen trillingser når jeg er på gamle takter. Hvis det frister da?

Har termin 10. januar

Annonse

Hei!

Når du logger deg inn, så klikker du til postkassen din eller så kan du klikke på vesntre side i menyen der det står "Din egen side". Gå inn på det og så går du til "til postkassen din" under Din profil på høyre side. Sender deg PM en gang til :-)

Hei Nikitta

Jeg har noe feil på min side så jeg får ikke svart på mailen din. Og jeg som hadde skrevet langt svar til deg....får bare beskjed om at det er error. Skal prøve å sende den på nytt til senere i kveld. Reiser bort i helgen så hører du ikke fra meg vet du hvorfor. Er forresten høygravid fra i dag.

Annonse

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Så koselig at det er flere aom bor i området :-). Jeg går bare rundt og venter på fødsel, kan jo skje når som helst nå, har termin 12. jan. Men vi kunne jo kanskje treffes enten til uka hvis jeg ikke har født enda eller etter at barna er født?

• 3 uker senere...

Hei, jeg har også født!

Tassen kom 3 uker for tidlig, den 7 januar. Blir gjerne med på trilleturer snart, men foreløpig bruker jeg håpløst lang tid på å amme (må amme, gi flaske og pumpe), så rekker knapt gjøre noe som helst. Men det vil nok bedres om kort tid.

Kialin

Hei på dere! Da foreslår jeg at vi samles i slutten av februar/begynnelsen av mars. Det er godt å få litt ro i hverdagen først kanskje. Og siden Kialin trenger kanskje litt mer tid med amming hjemme så kan vi vente litt med trilleturer. Hva sier dere til det? Men jeg gleder meg til å bli kjent med dere!

jeg begynner å få litt orden på hverdagen nå. Gutten min har endelig begynt å legge på seg, så nå slipper vi den forferdelige tvangsforingen.Kan endelig slutte med pumpingen, så da får jeg litt mere søvn og overskudd. Gleder meg til å treffe dere

Jepp, begynner å bli lei av å være alene på dagtid nå. Og nå er det faktisk et par timer til rådighet mellom hver mating, så det er praktisk mulig.

Skal på bæretreff på torsdag for å se på muligheten for å bære Kieran i sjal/slynge. Håper bare vi får en god natt i forkant slik at jeg klarer å stille

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...