Gå til innhold

Vintermammaer på Bjerke/Årvoll/Linderud/Tonsenhagen


Nikitta

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lyst til å bli kjent med flere vintermammaer i nærområdet da det blir mange trilleturer om ikke så lenge og ville ha vært koselig å trille sammen med noen. Bor selv på Bjerke og har termin i midten av januar.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei hei, har du hørt fra noen ennå? Jeg bor selv i bydel bjerke nærmere veitvet/linderud. Er gravid med førstemann jente her:-) Har termin litt etter deg ser jeg 11.feb men hadde vært hyggelig å bli kjent:-_)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også prøve å komme 13. des. Lolinda, da bor du jo rett i nærheten, artig! Hadde virkelig vært hyggelig å bli kjent :-). Det er jo bare 1 mnd. forksjell i termin, hadde vært koselig med trilleturer. Kan jo treffes også før 13. des. Send meg PM om du vil treffes før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, ja det hadde vært koselig:-) Når har du termin? Er usikker på hva PM er jeg, er ganske ny her så har ikke fått med alle forkortelsene:-)Kanskje vi kunne treffes før den 13?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei lolinda! Jeg kunne ikke komme på treffet den 13. des. :-(. Var du der? Jeg så ikke meldingen din her før nå. Jeg har termin 12. januar. Vi kan fremdeles treffes hvis du vil, når passer det deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nikitta! Jeg var ikke der jeg heller og jeg som hadde gledet meg så til dette treffet.. Vi skal ut å reise tirsdag og blir borte til 2. januar. ellers er jeg bare hjemme.. Kan treffes når det passer deg.. Kanskje litt sent å si imorgen mandag den 17.Des? Ellers er jeg tilbakke 2. Jan.. Jeg sjekker uansett denne siden imorgen tidlig for å se om du har svart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lolinda!

 

Jeg så ikke meldingen din før nå, men vi kan sikkert treffes når du kommer tilbake. Kan jo hende at jeg har født frem til da :-), er ikke lenge til 12. januar så det kan skje når som helst nå. Bare gi beskjed når du er tilbake og når det passer deg for å møtes. Ønsker deg riktig god jul og godt nyttår!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Nikitta:-) Det ble ingen tur likevel så jeg er bare hjemme disse dager.. Kan treffes når som helst, si fra når det passer deg..

Ønsker deg og dine en fortsatt fin jul og et Godt nytt år:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei og godt nytt år! Håper du har hatt det fint i julen! Hva med å treffes på søndag eller tirsdag? Fødselen har ikke skjedd enda så jeg venter i spenning. Jeg foreslår å treffes på Storo senteret, der er det en kafe og ikke langt for mannen min å hente meg hvis det skulle plutselig skje noe. Eller er det noen kafeer på Linderud senteret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, er det mulig først idag tirsdag ser jeg denne meldingen...

nei og nei at jeg ikke så den før... er du på overtid eller? Kan treffes på både storo og Linderud senter. Det er en kafe/bakeri på linderudsenter oxo. Nå sjekker jeg denne siden litt oftere så jeg ikke går glipp av flere meldinger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen Nikkita, jeg lurer på om du har fødet enda? Eller om du fortsatt venter? Kommer du på formiddags treffet onsdag den 16?

Hilsen meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei lolinda! Sorry at jeg ikke har svart før nå. Jeg har født! Gutten kom 10. januar, 2 dager før terminen. Har ikke vært inne på siden siden fødselen. Nå er det bare å vente til du har født så er jeg klar for trilleturer/kafebesøk. Nå er det ikke lenge for deg heller. Si ifra når du har født, venter spent vet du :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nikitta!!!!

GRATULERER SÅÅÅ MASSE!!!!!!

Endelig, må være deilig å være hjemme med gullet ditt:-)

Hvordan gikk fødselen? Var du på Riksen?Skal selv på Rikshospitalet

Jeg både gleder meg og gruer meg her...

Håper bare det går fort..

Har nå 14 dager igjen il termin så hun kan jo komme når som helst:-)

Gleder meg til trilleturer og kafebesøk:-)

Sier fra når jeg føder jeg...

Gratulerer masse masse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk lolinda! Fødselen gikk greit, egentlig bedre enn jeg hadde trodd, men det varte lenge. Ja, jeg var på Riksen og kan bare si gode ord om sykehuset. Jeg var kjempe fornøyd med alt der så du kan bare glede deg. Jeg følte meg veldig trygg der. Nå har du ikke lenge igjen til terminen, det kan skje når som helst. Skal krysse fingrene for deg :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei -nikitta da var endelig min lille Leena kommet til verden 9 dager før termin:-)

Fødte på riksen jeg og på lørdag den 02.Feb hjem ons.

Litt overrasket da hun kom litt tidligere for jeg hadde ikke tid til å føde før, he he he det var liksom så mye jeg jeg skulle gjøre..

Herregud for en tanke hadde bare 9.mnd å gjøre ting på.

Er sååååååå lykkelig med jenta vår hun er bare sååå skjønn!!!

klem til deg:-)

Må treffes snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lolinda! Gratulerer sååååå masse med lille Leena!!!! Ja, kjenner meg igjen i den der at man skal rekke en hel masse før fødselen ;-) Håper det var en grei fødsel. Vi føler også så stor lykke over å ha fått vår lille Lucas. Jeg visste ikke at følelsen av å bli mor skulle være så sterk! Nå skjønner jeg når man sier at mors kjærlighet er en kjempe sterk følelse. Hvordan går det med ammingen? Her går det bra med amming, og det er jeg veldig glad for. Du får si ifra når du er klar for å treffes. Du må sikkert få litt ro sammen med den lille prinsessen din og slappe litt av den første tiden etter fødselen. Men jeg er klar for å treffes så bare si ifra.

Klem fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...