Kasandre Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 ser du kjønnet for meg? evt tvillinger?? Og siden jeg ikke har hatt mens 3 mnd (pga p-piller) lurer jeg på termin også.. jeg: 071284 han: 230480 klem til deg
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Får opp at det er mye tull til deg.Men du har testet posetivt eller? Får opp ei jente her rundt mai/juni neste år.
Kasandre Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2007 mye tull???? testet pos. idag tidlig faktisk(svak strek, men den var der) skulle vel helst bli rundt juli om alt skal gå bra..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Ja får opp at det er litt tullete rundt deg.Men det kan jo hende det her noe med at du har sluttet med pillen og ikke hatt mensen på 3mnd osv.
Kasandre Skrevet 6. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2007 skjønner ikke helt hva du mener med tullete ?? kan du forklare meg?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Det er mye usikkert rundt deg.Kroppen din er i en ubalanse...kan være at det er p-pillene sin feil.Det er ikke noe og bry seg om.
Kasandre Skrevet 6. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2007 okei..ble litt skremt nå skjønner du:) skal nå teste på nytt om noen dager for å være heilt sikker, er litt skeptisk enda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå