Gå til innhold

Damer... Hvordan ble dere fridd til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hvordan vil dere bli fridd til?

....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett over midnatt den 1.1.2000. fridde gubben til meg på terrassen utfor leiligheten på tenerife. Den dagen hadde vi vært sammen i 2 år. Ganske romantisk med alle rakettene. Han spurte om jeg ville gifte meg med han om noen år;-) Vi gikk ned på baren i hotellet etterpå, der stod svigermor og gråt. Vi hadde blitt enige om å forlove oss den dagen så det var ikke overraskende.

Men det gikk mange år uten at noe skjedde.... Så en fin juli dag i fjor kjøpte jeg roser og kort til gubben hvor det stod om han ville gifte seg innen 1. august. Det ville han og tirsdag 1. august 2006 giftet vi oss i all hemmelighet på tinghuset.

Skrevet

Da jeg kom hjem fra jobben en dag, stod kjæresten min på kne innenfor døra med en kinakål i hånda.....

Jeg svarte da: Flytt deg da, så jeg kommer inn...

Men heldigvis for meg så fridde han på nytt et par uker senere, men da visste eg om det... Vi var da på restaurant :o)

Skrevet

Kopierer et gammelt innlegg;)

I dag har jeg og sambo vært forlovet i 2 år:))) Kjennes ut som i går han fridde til meg, hihi;))) Det skjedde på Mallorca!

Vi var der to år på rad og dette var den andre turen vår dit:) Første turen leide vi scooter og kjørte mye rundt på den, bl.a til et nyyyyydelig sted oppe ved ei gammel kirke. Veien hit var veldig bratt og med fantastisk utsikt!!! Så da vi skulle til Mallorca sommeren etter også, hadde han bestemt seg for å fri oppe ved den gamle kirka:) Vi leide scooter denne gangen også, men denne dagen drøyde det lenge før vi dro ut. Det begynte å bli sent og han maste veldig på meg at nå måtte vi dra. Jeg skjønte jo ikke tegninga, og tok det rolig;) Vi kom oss da ut på veien tilslutt og da ville han ikke si hvor vi skulle..hehe!! Vi var på vei opp den bratte bakken, da scooteren ikke ville mer, hihi!!! Så det ble ikke noe av...Slukøret måtte han snu, men stoppet et annet sted ved en annen fin utsikt. Jeg derimot ville ikke stoppe, ville ut å spise for jeg var sulten..! Så vi dro på restaurant for å spise, da vi kom tilbake til hotellet stoppet han utenfor på verandaen og gikk på kne:))) Han fortalte at alt han hadde planlagt hadde gått i vasken, men det ble minneverdig da;)) Boksen med ringene hadde han hatt i høyre lomme, så han hadde vært veldig påpasselig på at jeg måtte gå på hans venstre side hele kvelden slik at jeg ikke skulle se den...Husker jeg syntes det var litt merkelig at jeg måtte holde han høyt oppe på livet da vi kjørte scooter, hadde jo ikke gjort det før, heh;))) Snille gutten min:)

Skrevet

He he he.. Kinakål?....

Det var da noget.. merkelig ;-)

Hmm... Noen tips da.. ?

Skrevet

Rimelig pratisk i går faktisk....vi snakka om adopsjon og guttungen..så kom vi fram til sammen at vi skal ta den kjappe enkle veien med tingretten..så får vi heller ta det store bryllupet om noen år når barna er større...og før det skal han GJERNE få gå ned på knær ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...