Gå til innhold

Hvordan er det med symptomene da IKM uke 45 jenter?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg IKM på fredag 9.nov og har nettopp startet symptomjakten for fullt. Brystene er ømme (Men er de mer ømme en de pleier å være før mensen??), jeg er litt humørsyk (Mer enn vanlig? hehe) og i dag har jeg fått sinnsykt voksesmerter i beina. Litt kvalm er jeg også og slapp. Veldig slitsomt og gå slik å vente og kjenne etter. Andre der ute som har IKM i helga og som kjenner på symptomene sine? Hvis vi deler de med hverandre går tiden fortere! hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også IKM 9.november, men skal ikke skryte på meg noen symptomer i det hele tatt. Var kvalm en dag, men sikkert fordi jeg hadde spist litt for mye godteri. Hehe.

Du har jo masse symptomer da. Bare å håpe på positv test! :)

Lykke til!

Skrevet

Jeg har ikm i morgen..

I en ukes tid har jeg gått med mensmurringer, men i dag har jeg ikke kjent noe. Vanligvis har jeg vondt bare en dag før mensen kommer.

I går var jeg i et forferdelig humør, men det er jeg alltid før mens, så da var jeg sikker på at den kom til å dukke opp i dag.

Synes jeg er mer følsom for lukter, og blir lettere kvalm, men det er nok helt sikkert ønsketenkning! :)

Kommer nok ikke til å teste før til helga, for som jeg leste her inne, orker ikke kaste bort penger på en negativ test. Ikke før det er nødvendig hvertfall!

Men er invitert i bursdag på lørdag, så hvis ikke tr har dukket opp innen den tid må jeg jo teste.

Vil ikke risikere å sjenke full lillebebien min i dens aller første uker:p

Skrevet

Ikke lett det der med babyprøving og festligheter.. Var på hyttetur i helga og tok tre glass vin i løpet av helga. Litt dårlig samvittighet,men prøver å leve tilnærmet normalt. Kommende helg blir det selvsagt ikke noe alkohol. Så fremt ikke TR dukker opp da. Håper hu har vett til å holde seg borte! For oss alle.

Skrevet

Er nysgjerrig så dytter litt på denne.. I dag har mensmurringene for øvrig tiltatt. Og jeg skal ikke ha IKM før fredag. Pleier aldri å få murringer før mensen kommer. Spennende dette!

Skrevet

Har IKM 8. nov Jeg synes jeg har flere symptomer: ømme pupper, metallsmak i munnen, må mye oftere på do, føler press i livmora og er skikkelig humørsyk.... Klarte ikke dy meg, så tok en g.test midt på dagen i dag og jammen var det ikke en svaaaaaaak rosa strek der!!!

Vet ikke om jeg tør å tro på at den førteller sannheten:) Er redd det er bare en skyggestrek...men den er jo der... Dere aner ikke hvor mange sommerfugler jeg har i magen nå;)

Tester på nytt i morgen tidlig...

Skrevet

jeg leter også...

men finner lite.

Er trøtt å sliten, men d kan komme av så mangt.

Ømme bryst som vanlig før tr.

Skrevet

Åi åi åi!!! Dette er spennende:-)

Går med sånne småsymptomer selv...Har forresten Ikm fred 9nov. Som de fleste andre her:-) Må være noe med den dagen:-)

..Jeg har vært litt mer uggen enn vanlig (kan jo komme av alle tankene jeg har i hode?) Veldig kort lunte, litt vondt i korsryggen (det hadde jeg sist også) og i dag syntes jeg puppene er bittelitt mer såre enn vanlig (ren innbildning!!!)

Har jeg et innbildt sv.skap tro?? Hmmm...hehe..

På fred tenkte jeg å ta en billigtest fra Meny. Også tar jeg CB Digital på søndag. Hadde håpet jeg kunne snurret en liten sløyfe rundt den på selveste Farsdagen :-D

Skrevet

Hørt flere som kjøper billigtester på Meny. Jeg har kikket etter, men ikke funnet noe. Selges det i alle Meny butikker? Er så spent nå her jeg sitter med alle murringene mine. Vet ikke om jeg klarer å vente til lørdag med å teste. Håper vi er gravide alle mann! Spennende med hun ene over her som fikk svak strek. Hold oss oppdatert når du tar ny test i morra da!!

Skrevet

Nå henger tråden vår langt nede dere, så dytter litt jeg. henger meg på alt som har med symptomjakt å gjøre, hehe...,;) trodde aldri jeg skulle blir såååå opphengt i symptomer!!! Må være noe med Bim å gjøre;)

...er hvertfall utrolig spennende.

Testet neg. i dag da...men skal ta med urin til legen i morgen tenkte jeg. Har ikke Ikm før på fred, men skal nå dit uansett så...skader vel ikke vel:-)

Noen flere her som kjenner noen nye symptomer?

Jeg har vondt i korsryggen i dag...og trøtt...og SINNA!!!!!!...egentlig ikke, men kort lunte hvertfall;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...