Tobarnsmammaen Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Selv har jeg IKM på fredag 9.nov og har nettopp startet symptomjakten for fullt. Brystene er ømme (Men er de mer ømme en de pleier å være før mensen??), jeg er litt humørsyk (Mer enn vanlig? hehe) og i dag har jeg fått sinnsykt voksesmerter i beina. Litt kvalm er jeg også og slapp. Veldig slitsomt og gå slik å vente og kjenne etter. Andre der ute som har IKM i helga og som kjenner på symptomene sine? Hvis vi deler de med hverandre går tiden fortere! hehe.
Truseprinsesse Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Jeg har også IKM 9.november, men skal ikke skryte på meg noen symptomer i det hele tatt. Var kvalm en dag, men sikkert fordi jeg hadde spist litt for mye godteri. Hehe. Du har jo masse symptomer da. Bare å håpe på positv test! Lykke til!
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Jeg har ikm i morgen.. I en ukes tid har jeg gått med mensmurringer, men i dag har jeg ikke kjent noe. Vanligvis har jeg vondt bare en dag før mensen kommer. I går var jeg i et forferdelig humør, men det er jeg alltid før mens, så da var jeg sikker på at den kom til å dukke opp i dag. Synes jeg er mer følsom for lukter, og blir lettere kvalm, men det er nok helt sikkert ønsketenkning! Kommer nok ikke til å teste før til helga, for som jeg leste her inne, orker ikke kaste bort penger på en negativ test. Ikke før det er nødvendig hvertfall! Men er invitert i bursdag på lørdag, så hvis ikke tr har dukket opp innen den tid må jeg jo teste. Vil ikke risikere å sjenke full lillebebien min i dens aller første uker:p
Tobarnsmammaen Skrevet 5. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2007 Ikke lett det der med babyprøving og festligheter.. Var på hyttetur i helga og tok tre glass vin i løpet av helga. Litt dårlig samvittighet,men prøver å leve tilnærmet normalt. Kommende helg blir det selvsagt ikke noe alkohol. Så fremt ikke TR dukker opp da. Håper hu har vett til å holde seg borte! For oss alle.
Tobarnsmammaen Skrevet 6. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2007 Er nysgjerrig så dytter litt på denne.. I dag har mensmurringene for øvrig tiltatt. Og jeg skal ikke ha IKM før fredag. Pleier aldri å få murringer før mensen kommer. Spennende dette!
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Har IKM 8. nov Jeg synes jeg har flere symptomer: ømme pupper, metallsmak i munnen, må mye oftere på do, føler press i livmora og er skikkelig humørsyk.... Klarte ikke dy meg, så tok en g.test midt på dagen i dag og jammen var det ikke en svaaaaaaak rosa strek der!!! Vet ikke om jeg tør å tro på at den førteller sannheten:) Er redd det er bare en skyggestrek...men den er jo der... Dere aner ikke hvor mange sommerfugler jeg har i magen nå Tester på nytt i morgen tidlig...
lille lol julibaby Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 jeg leter også... men finner lite. Er trøtt å sliten, men d kan komme av så mangt. Ømme bryst som vanlig før tr.
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Åi åi åi!!! Dette er spennende:-) Går med sånne småsymptomer selv...Har forresten Ikm fred 9nov. Som de fleste andre her:-) Må være noe med den dagen:-) ..Jeg har vært litt mer uggen enn vanlig (kan jo komme av alle tankene jeg har i hode?) Veldig kort lunte, litt vondt i korsryggen (det hadde jeg sist også) og i dag syntes jeg puppene er bittelitt mer såre enn vanlig (ren innbildning!!!) Har jeg et innbildt sv.skap tro?? Hmmm...hehe.. På fred tenkte jeg å ta en billigtest fra Meny. Også tar jeg CB Digital på søndag. Hadde håpet jeg kunne snurret en liten sløyfe rundt den på selveste Farsdagen :-D
Tobarnsmammaen Skrevet 6. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2007 Hørt flere som kjøper billigtester på Meny. Jeg har kikket etter, men ikke funnet noe. Selges det i alle Meny butikker? Er så spent nå her jeg sitter med alle murringene mine. Vet ikke om jeg klarer å vente til lørdag med å teste. Håper vi er gravide alle mann! Spennende med hun ene over her som fikk svak strek. Hold oss oppdatert når du tar ny test i morra da!!
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 Nå henger tråden vår langt nede dere, så dytter litt jeg. henger meg på alt som har med symptomjakt å gjøre, hehe..., trodde aldri jeg skulle blir såååå opphengt i symptomer!!! Må være noe med Bim å gjøre;) ...er hvertfall utrolig spennende. Testet neg. i dag da...men skal ta med urin til legen i morgen tenkte jeg. Har ikke Ikm før på fred, men skal nå dit uansett så...skader vel ikke vel:-) Noen flere her som kjenner noen nye symptomer? Jeg har vondt i korsryggen i dag...og trøtt...og SINNA!!!!!!...egentlig ikke, men kort lunte hvertfall;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå