Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 er jammen litt av en serie......grått, trist, fryktelig fattig til tider......men, det er jo samtidig omsorg, latter og mye humor der.....heldigvis:-)
♥Snulder Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 mmmm... jeg liker den... er vel fordi jeg har lest bøkene og likt de så godt! Men Snuldermannen sitter og ser sammen med meg og synes det minner om en tragisk norsk utgave av finsk tv-teater ;=)
Urtete Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Jeg sitter med ganske lik følelse, Attpåklatten! Grått og trist, men samtidig heldigvis humor, omsorg, latter, følelser.... :-) Men jeg har både lest bøkene og vært og sett det på teater, så jeg må bli kvitt noen gamle "bilder" oppe i hodet mitt... )
Reveenka Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Jeg liker den kjempegodt; har lest bøkene på rekordfart! Enig i at den er litt dyster og mørk - revegubben syns den er like festlig som snuldermannen...- men jeg må innrømme at jeg ler ganske hjertelig likevel jeg, på et par av de triste scenene c",)
Urtete Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Det var egentlig mest trist i de første par episodene. Etterpå har det blitt bare bedre og bedre! Spennende! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå