Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Har hørt bare positivt om de! Jeg sendte inn bilder igårkveld, og fikk mail idag tidlig med bilder av julekortet, om jeg synest de var fine. Og de skulle trykkes imorgen! Veldig hyggelige og kjempesuper service! Kortene var veldig bra! Anbefales:)
2blå og ?? i magen Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Har hørt bare positivt om dem .. Tenkte og bestille der vi og. Men har dere nisse bilder eller vanlige bilder på kortet?
Gjest Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Å, der var det mange fine. Takk for tips! Vi har tenkt å ha julekort der det er plass til flere små bilder av jr i år - samt plass til å skrive personlig hilsen. Tror jammen jeg skal bestille dem herfra ja. Må bare sette igang å ta artige bilder av jr da.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 men finner ikke priser.... noen som vet sånn ca???
trøndermamma Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Men hvorfor får jeg ikke opp noe når jeg trykker online kiosk? Blir bare helt svart. Veldig mange fine kort der da, tror det blir så vi bestiler der. Likte dem der du kunne ha flere bilder:) Litt gøy når du har flere unger sånn som oss.
Kari-mor :) Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 jeg fikk heller ikke opp noe når jeg trykket på online kiosk.... sender dere bare bildene på mail da eller? Hvordan er de i forhold til pris?
Libido- Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Står nederst under julekort. Blinde folk.. =)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 jepp..... ser ikke fordi øya står i veien... (hm,var det sånn den var tro??) he he er vant med at det står en egen "overskrift" med priser.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå