Gå til innhold

var til fotograf forrige uke... Noen som vil se resultatet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefine bilder. Skal du bestille et hvor begge er med, og et der de er alene?

Og hvor har du kjøpt det grå- og hvitstripete antrekket til tuppa di? Var stilig :)

Skrevet

skal ha i hvertfall et av dem sammen, å hver for seg.

Har kjøpt det på exit :-)

Skrevet

synes bilde nr 2 var finest av begge to...Og så likte jeg godt det av jenta med den rosa ballongen.

Skrevet

ååå så fine dem var:) nydlige barn du har:) gutten min heter åsså Phillip:)

Skrevet

Uff, de nakenbildene var ikke noe fine, unnskyld at jeg sier det. Men jeg fikk følelsen av at de var litt innvaderende, ikke for fremmedes øyne.

Syns de andre var litt kjedelige, men skjønne barn!

Skrevet

Kjempefine bilder.

Synst ofte det er stilig å ramme inn en serie bilder på 3. Gjerne der ungen/ungene har samme klær på alle bildene. Da tar man gjerne et fint smile bilde, et litt rampebilde og et til.

Var fint der den store lå på skinnet og kikket på kamera. Og gi smokk bildene.. :o)

Mange fine bilder..

Skrevet

Hellandussen så søt hun var når hun puttet smokken i munnen hans :)

Du har ikke et lett valg nei, mange fine bilder, hvem fotograf har du brukt?

Skrevet

Likte heller ikke de naken bildene...ble litt for mye hud å henge på veggen / sette på hylla. Tror ikke barna dine vil like det heller når de vokser opp, hehe!

Synes det er fint med litt babyhud på bilder, men disse ble too much altså...

Synes det bilde med ballongen var fint da!

Skrevet

Kjempefint det bildet hvor hun gir ham smokken!:)

Skrevet

av jenten din så synes jeg det med den røde ballongen og det hvor hun lå på skinnet med den stripete toppen på var veldig fine, og bilde nr. 2 og 3 ovenfra i den gråe toppen var også fine.

av gutten din var det fint det bildet hvor han ligger alene, og det siste av de nærbildene. Begge var fine, men så han klarest på det siste.

Bildene av de to sammen ville jeg tatt bilde nr. 2 ovenfra.

Synes fotografen hadde gjort litt dårlig jobb på noen av de andre bildene av ungene sammen, de var litt for langt til siden på det ene, kuttet hodet til storesøster på ett av dem. Ville iallefall unngått de bildene.

Skrevet

Så utrolig fine de var, og barna dine er superhærlige :o)

Hvis man rangerer bildene med nummer.. slik at de øverste blir 1,2 og 3 blir under nr 1.. hehe, e du med?? Så ville jeg iallefall valgt:

1,5,6,8,9,13,17 og 20 :o)

1 fordi jeg syntes det var beste bildet av dem sammen

5 - åhhh..søskenkjærlighet :o)

6 - nok ett bile som lyse av søskenkjærlighet

8 - nydelig blikk fra Philip

9 - nok igjen, nydelige Philip

13 - kjempesøt fantejente ;-)

17 - velsevoksen, jeg går MIN vei ;-P

20 - morsom vinkel.. og posisjon...hihi

Tror jeg fikk det rett der.. PHU! Litt av ett arbeid.. tror du får en hard jobb.. ALLE var kjempefine ;-)

Skrevet

det med kuttinga av hodet osv er nok min feil , de ble slik da jeg la dem inn på siden:-)

å for å svare noen av de andre så skal ikke de bildene der man ser mer enn nødvendig forstørres , kun være i album.

Skrevet

Ok, da er nok bilde nr 3 av barna sammen også veldig fint =)

Skal du forstørre noen av dem må du iallefall ta det av jenten din med den rosa/røde ballongen, det var utrolig fint =)

Skrevet

For noen nydelige barn!! Forstår godt at det er vanskelig å velge!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...